۳ مقاله موسسه عمران‌وتوسعه رضوی، در فهرست مقالات برتر کنفرانس ملی امام رضا(ع)
۱۴۰۰-۰۱-۰۴
مقالات محققان و پژوهشگران موسسه عمران و توسعه رضوی، در فهرست مقالات برتر
۳ مقاله موسسه عمران‌وتوسعه رضوی، در فهرست مقالات برتر کنفرانس ملی امام رضا(ع)

 

 

مقالات محققان و پژوهشگران موسسه عمران و توسعه رضوی، در فهرست مقالات برتر نخستین کنفرانس ملی امام رضا(ع) قرار گرفت.

به گزارش آستان نیوز، در نخستین کنفرانس ملی امام رضا(ع) و علوم روز، که توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد، ۲۸۰ مقاله تخصصی از سراسر کشور در محورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شد که از این بین 37 مقاله به عنوان مقالات برتر معرفی شد.

موسسه عمران و توسعه رضوی نیز به دلیل اهمیت و جایگاه حوزه پژوهش و پیشرفت های علمی در حوزه های تخصصی، حضور پر رنگی در این کنفرانس داشت که هر ۳ مقاله ارسالی این موسسه، در جمع مقالات برتر قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه عمران و توسعه رضوی با اشاره به موضوعات سه مقاله مذکور خاطرنشان کرد: این مقالات شامل «جایگاه هنر و رسانه در سیره و تعالیم حضرت رضا(ع)» نوشته عباس مرادیان مقدم، «تجربه نگاری خدمات مدیریت پیشرفت منطقه ای موسسه عمران و توسعه رضوی در دشت سیستان» نوشته محمد مزیدی و همچنین مقاله ای در زمینه معماری، نوشته ایمان میرشجاعیان است که پس از بررسی های تخصص کمیته علمی کنفرانس ، تقدیر شد و در کتاب چکیده مقالات این همایش نیز به چاپ رسید.

عیدی ادامه داد: با توجه به رویکرد این موسسه در حوزه علم و آموزی، دانش پژوهشی و کسب پیشرفت های علمی، بستر حمایت از این پژوهشگران و کاربردی کردن مقالات برتر در دستور کار خواهد بود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید