فراخوان معرفی معلمان قرآن اثرگذار به جشنواره قرآنی «الرضوان»
۱۴۰۰-۰۱-۱۵
الرضوان، جایزه‌ای دوسالانه و جهانی برای تکریم معلمان، مدرسان و مربیان قرآنی است که در محدوده محل فعالیت خودشان الگوی عمل به قرآن به حساب می‌آیند.
فراخوان معرفی معلمان قرآن اثرگذار به جشنواره قرآنی «الرضوان»

 جایزه بین‌المللی الرضوان از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با همکاری مرکز بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

اگر یادگیری قرآن را مدیون یک معلم قرآن دلسوز و مهربان هستید، با معرفی ایشان به دبیرخانه جایزه رضوان، از زحمات وی تقدیر کنید. جایزه بین‌المللی الرضوان به سه نفر اول، مبلغ سه هزار یورو اهدا می‌کند.

معلمان، مدرسان و مربیان قرآنی، مأنوس‌ترین افراد با کلام الهی هستند و در همه محیط‌های زندگی مسلمانان از جلسات خانگی قرآن و مهدکودک‌ها تا مساجد، مکاتب، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مؤسسات قرآنی و... حضور دارند. عمل به قرآن، تأثیر آموزش قرآن را چندین برابر می‌کند. از این رو تکریم چنین معلمانی، تکریم قرآن و جایگاه قرآن در زندگی و سرنوشت مسلمانان است.

در این جشنواره به سه نفر اول، تندیس جشنواره و کمک هزینه سفر حج به مبلغ سه هزار یورو، و تندیس جشنواره و پنج روز اقامت در مشهد همراه با خانواده برای سی نفر و همچنین تندیس جشنواره و ثبت در کتاب سه‌زبانه منتخبان، و بخش جوایز ویژه شامل پنج تشکل فعال در معرفی معلمان، هر کدام هزار یورو، و بیست شاگرد قدرشناس، هر کدام پنج روز اقامت در مشهد به همراه خانواده اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی وبسایت جشنواره قرآنی الرضوان به نشانی www.rezwanaward.com مراجعه کنند.

معلمان قرآنی خود را برای جشنواره قرآنی «الرضوان» معرفی کنید

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://iqna.ir/fa/news/3962207
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید