کتابخانه مدرسه فقاهت
۱۴۰۱-۱۲-۲۳

کتابخانه مدرسه فقاهت از سال ۸۵ با هدف دسترسی آسان دین‌پژوهان به منابع مورد نیاز و همچنین مستند‌سازی مقالات دینی در فضای اینترنتی طراحی شده است. این کتابخانه بیش از ۲۷ هزار جلد کتاب به زبان عربی و ۱۴ هزار جلد به زبان فارسی را به صورت رایگان در اختیار محققین قرار داده و به طور مستمر موجودی خود را افزایش می‌دهد.

امکانات و بخش‌های مختلف این کتابخانه عبارت از نوار موضوعات، جستجو، جابجایی در کتاب، جستجو در کتاب، متن کتاب، ساخت PDF و مستند‌سازی مقالات هستند.

کتاب های مدرسه فقاهت در موضوعاتی هم چون فقه و اصول، علوم قرآنی، حدیث، عقاید، سیره، فرق اسلامی و ... دسته بندی شده است.

با بهره گیری از نوار موضوعات که در بالای صفحه قرار دارد، امکان ورود به هر یک از موضوعات و مشاهده تمام کتاب های آن فراهم شده است.

با استفاده از نوار موضوعات، می توان به مجموعه کتاب های یک نویسنده مانند امام خمینی (ره)، آیت الله مطهری، آیت الله سبحانی، آیت الله مکارم شیرازی، شیخ محمد سند نیز دسترسی داشت. به علاوه امکان مشاهده نام تمام نویسندگان در این بخش فراهم شده است.

"کتابخانه مدرسه فقاهت"، یکی از بخش های پایگاه اطلاع رسانی " مدرسه فقاهت" می باشد. " کتابخانه تصویری" ، " کتابخانه اهل تسنن" و " کتابخانه تصویری اهل تسنن" ، سایر قسمت های این پایگاه  را تشکیل می دهند.

امکانات اضافه شده به مدرسه فقاهت، در بالای صفحه، با عنوان " جدید" اطلاع رسانی می شود.

 

کتابخانه مدرسه فقاهت به نشانی https://lib.eshia.ir/  در دسترس پژوهشگران است

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://lib.eshia.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید