فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار طی سه ماه به 20 هزار مراجعه کننده خدمات ارائه داد
۱۴۰۲-۱۰-۲۰
فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار طی سه ماه به 20 هزار مراجعه کننده خدمات ارائه داد
رئیس فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا(ع) سبزوار از ارائه خدمات به 20 هزار مراجعه کننده به این مجموعه فرهنگی طی 3 ماه فصل پاییز خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، علی جانفزا به عضویت 854 نفر از مجموع مراجعان کنندگان در این فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از 1200 نفر در قالب 35 گروه دانش آموزی و دانشجویی از کتابخانه بازدید به عمل آوردند که عمده این بازدیدها در هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفته و ماحصل آن عضویت رایگان 327 بوده است.
وی همچنین به عضویت خانوادگی ابراهیمی کردیانی معاون استاندار خراسان رضوی در کتابخانه فرهنگسرای امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان بعد از بازدید فرهنگسرا، خواستار همکاری این مجموعه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان و برگزاری جشنواره منطقه ای رسانه ای امام رضا (ع) در غرب خراسان با محوریت فرهنگسرای امام رضا(ع) شدند.
جانفزا، اهدای 780 جلد کتاب از سوی اعضای کتابخانه و مراجعه کنندگان به مجموعه فرهنگسرا برای تکمیل منابع مطالعاتی را نشان از جایگاه این مجموعه فرهنگی میان مردم این خطه برشمرد.
وی، برگزاری ده‌ها جلسه زنگ کتاب، نقد کتاب، کارگاه‌های آموزشی در حوزه کتاب‌خوانی، کتابخانه دیجیتال، آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی، قصه‌گویی، شب شعر و برگزاری مسابقات در سطح شهر سبزوار را از جمله اقداماتی برشمرد که به همت کارکنان فرهنگسرای امام رضا(ع) به اجرا در آمده است.
فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار دی ماه سال 1395 در مساحت 1100متر مربع با زیربنای 3450 متر مربع افتتاح شد و در حال حاضر کتابخانه آن قریب به 16 هزار عضو فعال دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید