۳ هزار و سیصد نفر طی 93 برنامه از زنگ کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه بهره مند شدند
۱۴۰۲-۱۰-۲۵
طی 3 ماه گذشته
۳ هزار و سیصد نفر طی 93 برنامه از زنگ کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه بهره مند شدند
رئیس کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه از کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی، از بهره مندی بیش از 3 هزار و 300 نفر اهالی شهرستان از 93 برنامه زنگ کتاب این کتابخانه طی 3 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، سیدحامد جعفری، ضمن تشریح عملکرد کتابداران کتابخانه امام رضا(ع) و تلاش ایشان برای برگزاری جلسات زنگ کتاب در مراکز مختلف آموزشی، اجتماعی و تربیتی، به استقبال این مراکز از برگزاری مجدد این برنامه اشاره کرد.
وی، ارائه خدمات به بیش از 19 هزار و 500 نفر طی این مدت را دیگر دستاوری این کتابخانه برشمرد و افزود: فصل پاییز امسال کتابخانه امام رضا(ع) این شهرستان پذیرای قریب به یکهزار کودک برای بازدید و بهره مندی از کتب کودکان بوده است.
جعفری به عضویت جدید 421 نفر در این کتابخانه اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از  24نمایشگاه مناسبتی به صورت حضوری و در فضای مجازی با محوریت موضوعات ملی و مذهبی برگزار شده است که با استقبال وسیعی از سوی مراجعان و اعضای کتابخانه مواجه بوده است.
وی همچنین به بهره مندی 63 نفر از مشاوره فردی با حضور کارشناسان مجرب این تخصص اشاره کرد که با موضوعات مختلفی همراه بوده است.
کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه در فضایی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع و زیر بناییِ حدود ۸۳۰ متر مربع در سال ۱۳۹۳ افتتاح و در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار گرفت. ایستگاه کودک این کتابخانه نیز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در تاریخ ۲۴ آبان ۹۷ جهت تسهیل استفاده ارباب رجوعان برای استفاده کودکان ۳ تا ۷ سال راه اندازی شده است.
این کتابخانه در سال 1399 اتاق مطالعه انفرادی VIP در واحد خواهران افتتاح کرد تا در راستای کمک به پژوهشگران و علم آموزان گامی موثر بردارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید