برگزاری نمایشگاه «تاریخ انقلاب» در کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی
۱۴۰۲-۱۱-۱۷
همزمان با چهل و پنجمین سالگرد جشن های پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت:
برگزاری نمایشگاه «تاریخ انقلاب» در کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی
کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان ها، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، به برگزاری نمایشگاه مناسبتی و جشن های ملی اقدام کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، برگزاری نمایشگاه کتاب، طراحی اینفوگرافی انقلاب، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مراسم های جشن از جمله برنامه های اجرا شده در کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی است.
برپایی نمایشگاه کتاب کودک و انقلاب در کتابخانه های وابسته دارای کتابخانه تخصصی کودک در مشهد و شهرستان ها و بازخوانی تاریخ انقلاب برای آنان از دیگر برنامه های است که توسط کتابداران این مجموعه ها به اجرا در آمده است.
 كتاب درآمدي تحليلي برانقلاب اسلامي، عصرامام خميني، راهنماي بزرگداشت ايام الله دهه فجر، خميني روح الله، ره توشه انقلاب، انقلاب ايران و بازتاب جهاني آن، امام خميني ازهجرت به پاريس تا بازگشت به تهران، تاريخ شفاهي مبارزات سياسي زنان مسلمان از جمله آثاری است که در نمایشگاه های برگزار شده در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.
آشنايي عميق با چرايي شكل گيري وپيام هاي انقلاب وآشنا نمودن مراجعان با شخصيت بنيانگذارجمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره ) از جمله اهدافی است که از برگزاری نمایشگاه های کتاب دنبال می شود. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید