کتابخانه امام رضا (ع) گناباد
۱۳۹۸-۰۲-۱۵
کتابخانه امام رضا (ع) گناباد
کتابخانه امام رضا(ع) گناباد به عنوان دومین کتابخانۀ وابسته به آستان قدس در شهرستان گناباد در ایام الله دهۀ مبارک فجر سال 1397 به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و با مشارکت سازمان عمران و توسعۀ رضوی، افتتاح گردید.

تاریخچه و موقعیت جغرافیایی:
کتابخانه امام رضا(ع) گناباد به عنوان دومین کتابخانۀ وابسته به آستان قدس در شهرستان گناباد در ایام الله مبارک دهه فجر سال 1397 با حضور حجت الاسلام والمسلمين گنابادی نژاد رئيس محترم سازمان فرهنگي آستان قدس رضوی، سرپرست محترم سازمان عمران، رئيس محترم سازمان كتابخانه هاي آستان قدس رضوي و مسئولان شهری و به صورت ارتباط زنده تصويري (ويدئو كنفرانس) با توليت معزز آستان قدس رضوی و به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و با مشارکت سازمان عمران و توسعۀ رضوی، افتتاح  گردید.
این كتابخانه در زمينی به مساحت ٢٠٠٠ متر مربع با زيربنای ٩٥٠ متر مربع توسط سازمان عمران و توسعه رضوی ساخته شده است.

منابع موجود در کتابخانه و تعداد اعضاء: 
این کتابخانه نزدیک 17000 نسخه کتاب چاپی و 3000 کتاب صوتی را فراهم آوری و در اختیار مراجعان و اعضای خود قرار داده است. در حال حاضر تعداد اعضای این کتابخانه نزدیک به 4000 نفر است.

بخشهای مختلف کتابخانه:
این بنای کتابخانه‌ای در بخش‌های مختلفی همچون تالار مجزای مطالعه و امانت بانوان و آقایان، تالار ویژه کودکان، ایستگاه مطالعه دیجیتال، تالار مرجع، بخش دیداری شنیداری و واحد گویا، مرکز مطالعات تاریخی و نشریات، واحد کتابرسانی سیار به اهالی فرهنگ و دانش این شهرستان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی، ارائۀ خدمات می‌کند.

ساعات کار کتابخانه:
این کتابخانه همه روزه بجز ایام تعطیل از 7 الی 19:30 در خدمت آقایان و بانوان می باشد.

نشانی: 
گناباد، خیابان حافظ، نبش حافظ 20
تلفن: 57263272-051

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید