خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۸-۰۴-۲۰
نمایشگاه کتاب‌ ، نرم‌افزار « حجاب ..... تاج بندگی » دركتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد
به مناسبت بزرگداشت روز عفاف و حجاب ، سالروز حمله به مسجد گوهر شاد و کشتار مردم بدست رضا خان (1314- ش ). نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی ، نرم‌افزار و پوستر ، با عنوان« حجاب ..... تاج بندگی » از19 تا 29 تیر ‌ماه در محل كتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در شهر مشهد دایر شده است.

 مسئول کتابخانه گویای رضوی  وابسته به آستان قدس رضوي با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری اين نمايشگاه، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب ، ترغیب جوانان به استفاده از پوشش اسلامی ، آشنایی مراجعان کتابخانه‌ با کتابها  و منابع مرتبط با فلسفه حجاب و عفاف و تاریخچه آن در تمدن‌ها و ادیان ، ارائه الگوی مناسب حجاب و اصالت‌ بخشی به فرهنگ عفاف  و همچنین بزرگداشت سالروز قیام خونین مردم مسلمان درمسجد گوهرشاد برضد دیکتاتوری رضاخان در ماجرای کشف حجاب می باشد .

علی وظیفه دان در ادامه افزود : در اين نمايشگاه بیش از 100 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي درموضوعات دینی و مذهبی با محوریت عفاف و حجاب به نمايش گذاشته شده است، حکمت حجاب اثر رضا کریمی ، مساله حجاب در غرب تالیف علی غلامی ، چراحجاب از احمد علی ساعتچی ، نظام اسلامی و مساله حجاب به کوشش سیدجعفر حق شناس ، پوشش در عصر فناوری مولف محمدرضا قائمی ، حجاب حریم پاکی ها تالیف موسسه جهانی سبطین ، صدفی برای مروارید اثر حامد حسینیان ، در و صدف نوشته محمد شجاعی ، داستانهای حجاب از مرتضی عطائی و...... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و نرم افزارهای حجاب و عفاف ،سیمای عفاف ، صدف : مباحث کارشناسی پیرامون الگوهای قرآنی ، حجاب ، عزت و عفاف ، مد و مدگرایی ، وقتی زن ها مهربان تر می شوند ، مد و شیک پوشی ، نرم افزار حجاب از موسسه فرهنگی گل یاس ، میراث کوثر ، زن وخانواده و... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است.

گفتنی است که كتابخانه گویای رضوی  وابسته آستان قدس رضوي، در مشهد، خيابان طبرسي، چهارراه مجلسی ، مجلسی غربی 1، با در اختیار داشتن بیش از سیزده هزار عنوان کتاب صوتی ، پانزده هزار حلقه منبع دیجیتالی و امکان دسترسی به اینترنت ، پایگاههای اطلاعاتی وبیش از یکصد هزار جلد کتاب چاپی ، پذیرای نابینایان و کم بینایان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی می باشد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید