خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۸-۰۵-۱۰
برگزاری نمایشگاه کتاب‌ و نرم‌افزار « سرچشمه جود » دركتابخانه گویای رضوی
به مناسبت شهادت حضرت امام محمد تقی ، جوادالائمه (ع)، نهمین امام شیعیان، نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی و نرم‌افزار، با عنوان « سرچشمه جود » از10 تا 15 مرداد ‌ماه دركتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در شهر مشهد دایر شده است.

مسئول كتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوي با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری اين نمايشگاه، آشنايي مراجعان با سيره و زندگاني حضرت امام جواد (ع)، فرهنگ تشیع ، معارف ولایت و امامت و معرفی منابع و متون مرتبط با این  موضوع  می باشد .

وظیفه دان افزود ، در اين نمايشگاه بیش از 70 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي  به نمايش گذاشته شده است، ولایت نهمین خورشید از مهدی قربانی ، پرسش های مردم و پاسخ های امام جواد (ع) تالیف احمد قاضی زاهدی  ، نگاهی گذرا برزندگانی امام جواد(ع) تالیف سیدعبدالرزاق مقرم ، منتخب ناسخ التواریخ در زندگانی چهارده معصوم (ع) اثر محمدهاشم بن محمد علی خراسانی  ، کرامات و مقامات عرفانی امام جواد (ع) از سید علی حسینی  ، تقویم شیعه اثر عبدالحسین نیشابوری ، حیات فکری – سیاسی امامان شیعه (ع) عجایب و معجزات شگفت انگیزی از امام جواد تهیه و تنظیم  واحد تحقیقاتی گل نرگس (عج)  و...... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و نرم افزارهای طاها ( آشنایی با معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، نرم افزار امام جواد(ع)از موسسه فرهنگی یاسین و خیریه فرهنگی جوادالائمه (ع) ، شیعه شناسی ، پرسش ها و پاسخ تاریخی به کارشناسی مهدی پیشوایی ، امامت در قرآن و حدیث از موسسه نرم افزاری کوثر و... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است.

گفتنی است که كتابخانه گویای رضوی  وابسته آستان قدس رضوي، در مشهد، خيابان طبرسي، چهارراه مجلسی ، مجلسی غربی 1، با در اختیار داشتن بیش از سیزده هزار عنوان کتاب صوتی ، پانزده هزار حلقه منبع دیجیتالی و امکان دسترسی به اینترنت ، پایگاههای اطلاعاتی وبیش از یکصد هزار جلد کتاب چاپی ، پذیرای نابینایان و کم بینایان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی می باشد.

                                                              

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید