خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۸-۰۶-۳۰
نمایشگاه کتاب‌ و نرم‌افزار « عرشیان » دركتابخانه گویای رضوی
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از کتابهای چاپی ونرم افزار با موضوع دفاع مقدس ، جنگ تحميلي ، خاطرات و زندگي نامه جانبازان و شهداي جنگ، با عنوان « عرشیان » از 30شهریور تا 5 مهر‌ماه در محل کتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی دایر شده است.

علی وظیفه دان افزود ، در اين نمايشگاه بیش از 120 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي  به نمايش گذاشته شده است که قابل مطالعه و امانت برای اعضا نیز می باشد، مجموعه روزشمار جنگ ایران وعراق ، فرهنگ جبهه از سید مهدی فهیمی ، دانشگاه و فرهنگ ایثار و شهادت ، مجموعه قصه فرماندهان ، مجموعه چلچراغ ( زندگی نامه و خاطرات شهیدان )، مجموعه قصه سرداران ، کتاب دا ، نورالدین پسر ایرانی ، بابا نظر( خاطرات شفاهی شهید محمد حسین نظر نژاد و  ..... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و نرم افزارهای یک جرعه عطش ( مستند  فرهنگ ایثار و شهادت) ، دلباخته  ، کبوتر های پیکر سوخته   ، نرم افزار چند رسانه ای شاهد  و مجموعه ستاره ها  و.......... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است.

گفتنی است که كتابخانه گویای رضوی  وابسته آستان قدس رضوي واقع در مشهد، خيابان طبرسي، چهارراه مجلسی ، مجلسی غربی 1 ، دارای  بیش از سیزده هزار عنوان کتاب صوتی، پا نزده هزار حلقه منبع سمعی – بصری و دسترسی به یکصدو سه هزار جلد کتاب چاپی ، نشریات روز و پایگاه های اطلاعاتی  ،  از ساعت 7:15 تا 19 پذیرای عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به ویژه نابینایان و کم بینایان گرامی  می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید