خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۸-۰۷-۱۵
نمایشگاه کتاب‌ و نرم‌افزار « انس با کتاب » دركتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد
523 عنوان کتاب و 122حلقه منبع دیداری – شنیداری جدید در شش ماهه نخست سال جاری به مجموعه کتابهای کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) اضافه شد.

پویایی منابع کتابخانه ها  بسته به فراهم آوردن منابع مفید تازه منتشر شده و وجین نمودن منابعی که از جهت محتوا کهنه و بلااستفاده شده ، می باشد ،  به همین منظور درنیمه نخست  سال جاری 523 عنوان کتاب و122حلقه منبع دیداری – شنیداری  جدید به مجموعه منابع کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) اضافه شد،

منابع اطلاعاتی جدید رسیده به کتابخانه  در نمایشگاهی با عنوان « انس با کتاب » در دسترس مراجعان کتابخانه قرار گرفت ، این نمایشگاه تا پایان مهر ماه فعال می باشد وامکان مطالعه در تالارها و امانت  کتابهای نمایشگاه برای مراجعان به کتابخانه وجود دارد.

مسئول کتابخانه آيت الله حاج شيخ مجتبی قزويني(ره) وابسته به آستان قدس رضوي با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری اين نمايشگاه جذب هرچه بیشتر مراجعان به کتاب و کتابخوانی، و آشنایی با منابع تازه منتشر شده ، می باشد .

 علی وظیفه دان افزود ، در اين نمايشگاه بیش از 150 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي  به نمايش گذاشته شده است،شرح موضوعی زیارت عاشورا ، مبانی تعلیم و تربیت ،  اقتصاد سنجی پیشرفته ، ارزیابی راهبردی ، درس آموزی از حوادث ، کتاب جامع بازار پول ، شرح جامع قانون مدنی  ، فقه تطبیقی ، فلسفه علم روانشناسی ، گردشگری پزشکی ، صفر تا صد بورس ، حاکمیت اطلاعات  ،  المپیادهای نجوم ایران ، کیفر شناسی ، چشمه های حکمت ،  پزشکی قانونی ، سنجش در روان شناسی ورزش و تمرین  ، آموزش کارآفرینی ، اصول کد نویسی و شبیه سازی  و  ..... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و نرم افزارهای آموزش جامع مدارمنطقی ، کنترل کیفیت آماری ، انتظار سبز ،  اسرار فتوشاپ حرفه ای ، آموزش تصویری عربی ، ریاضیات و آمار ، حکایات فارسی ، دیوان اشعار پروین اعتصامی ، تکنیک های مذاکره  ، مجموعه داستانهای کوتاه ، قطار کارآفرینی و .......... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است. منابع به نمایش گذاشته شده در صورت نیاز مراجعان به امانت داده می شود و منابع جدید و پرمراجعه دیگرجایگزین می شود. 

گفتنی است که كتابخانه آيت الله حاج شيخ مجتبی قزويني (ره) وابسته آستان قدس رضوي، واقع در مشهد، خيابان طبرسي، حد فاصل چهارراه مجلسی و چهارراه سيلو ، با در اختیار داشتن بیش از 102 هزار جلد کتاب چاپی و15133 حلقه منبع دیداری شنیداری در دوساختمان مجزا برای استفاده بانوان و آقایان ، از ساعت 7:15 تا21:00 پذیرای عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد. به جهت  قرار گرفتن کتابخانه گویای رضوی و کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) در یک محل ،  خدمات و امکانات این کتابخانه به سهولت در دسترس مراجعان کم بینا و نابیناو اعضای این دو کتابخانه می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید