خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۸-۰۹-۱۳
نمایشگاه کتاب‌ و نرم‌افزار « انس با کتاب » دركتابخانه گویای رضوی
360 جلد کتاب و 76 حلقه منبع دیداری – شنیداری جدید در آبان ماه به مجموعه کتابهای کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) وگویای رضوی اضافه شد.

پویایی منابع کتابخانه ها  بسته به فراهم آوردن منابع مفید تازه منتشر شده و وجین نمودن منابعی که از جهت محتوا کهنه و بلااستفاده شده ، می باشد ،  به همین منظور درآبان سال جاری 360 عنوان کتاب و76حلقه منبع دیداری – شنیداری  جدید به مجموعه منابع کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) وگویای رضوی  اضافه شد،

منابع اطلاعاتی جدید رسیده به کتابخانه  در نمایشگاهی با عنوان « انس با کتاب » در دسترس مراجعان کتابخانه قرار گرفت ، این نمایشگاه تا پایان آذر ماه فعال می باشد وامکان مطالعه در تالارها و امانت  کتابهای نمایشگاه برای مراجعان به کتابخانه وجود دارد.

           به گزارش کتابخانه گویای رضوی  هدف از برگزاری اين نمايشگاه جذب هرچه بیشتر مراجعان به کتاب و کتابخوانی، و آشنایی با منابع تازه منتشر شده ، می باشد .

در اين نمايشگاه منابع چاپي و ديجيتالي جدید رسیده به کتابخانه  به نمايش گذاشته شده است،نظریه های مشاوره  ، فلزات سنگین ،حیله در دادرسی ،سازمان های بین المللی ، آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی ، منظومه قرآنی  ، طراحی خودرو ، حقوق شهروندی ، دانشنامه شعر عاشورایی ،دمنوش های گیاهی  ، کتاب درمانی  ، معلم اخلاق مدار ،  نسیم مهر  ، بانوی ملکوت ، هندبوک قوانین، دایره المعارف قرآن  و  ..... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و نرم افزارهای ساخت بازی  ، ادبیات فارسی  ، تحقیق در عملیات  ، استاتیک ، آموزش اتوکد ،مهندسی مدیریت ، طب سوزنی ، آموزش جامع برنامه نویسی ، آموزش تصویری حسابداری ،اپ اندروید و .......... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است. منابع به نمایش گذاشته شده در صورت نیاز مراجعان به امانت داده می شود و منابع جدید و پرمراجعه دیگرجایگزین می شود.

          با مساعدت مسئولین محترم آستان قدس رضوی در تهیه منابع مورد نیاز مراجعان کتابخانه های آستان قدس رضوی به ویژه در مناطق کم برخوردار  400جلد کتاب جدید از نمایشگاه کتاب مشهد خریداری شد که پس از ثبت و آماده سازی به زودی در اختیار مراجعان کتابخانه قرار خواهد گرفت .  

          گفتنی است که كتابخانه آيت الله حاج شيخ مجتبی قزويني (ره) و کتابخانه گویای رضوی  وابسته آستان قدس رضوي، واقع در مشهد، خيابان طبرسي، حد فاصل چهارراه مجلسی و چهارراه سيلو ، با در اختیار داشتن بیش از 103 هزار جلد کتاب چاپی و15200 حلقه منبع دیداری شنیداری و بیش از سیزده هزار عنوان کتاب صوتی ، ایستگاه مطالعه دیجیتال با قابلیت دسترسی به بيش از يكصد و ده ميليون منبع ديجيتال (از طريق یازده پايگاه اصلي) و مطبوعات روز  در دوساختمان مجزا برای استفاده بانوان و آقایان ، از ساعت 7:15 تا 19:30 پذیرای عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.                    

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید