خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۹-۱۰-۰۴
معرفی برجسته نگار هوشمند به عنوان محصول نوآورانه منتخب
هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت و بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش ایران سپید در این نمایشگاه، ۶۹ دانشگاه، ۱۸ پژوهشگاه، ۳۵ پارک علم و فناوری، ۱۵ مرکز رشد و ۵ موسسه تحقیقاتی آخرین محصولات فناورانه خود را عرضه کردند.

یکی از محصولات برتر فناورانه کشور که در این نمایشگاه به عنوان محصول منتخب نوآورانه از آن رونمایی شد، دستگاه برجسته نگار هوشمند همراه شرکت دانش بنیان پکتوس بود.
این تبلت ایرانی تنها نمایشگر بریل دنیا است که از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کند.
امکان پشتیبانی از فایل های متنی به صورت صوتی و بریل، پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری، امکان اتصال به گوشی هوشمند کاربر نابینا از طریق بلوتوث، طراحی مرورگر اینترنت و اتصال مستقیم به وای فای و اپلیکیشن هایی مثل دفتر تلفن، دیکشنری چهار زبانه، قرآن و ماشین حساب از دیگر امکانات دستگاه برجسته نگار هوشمند همراه است.
در حاشیه این مراسم، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهوری با اشاره به اینکه نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت یک اتفاق بزرگ در حوزه ساخت داخل است، گفت: در طی 7 سال برگزاری نمایشگاه، فرهنگ جدیدی در حوزه تولید و خرید محصولات داخلی شکل گرفت. کاری که سرعت رشد شرکت‌های دانش‌بنیان را بیشتر کرد.
رییس بنیاد ملی نخبگان همچنین بیان کرد: سال گذشته شرکت‌های دانش‌بنیان 120 هزار میلیارد تومان فروش داشتند و این تلاش‌ها به اشتغالزایی 300 هزار نفری منجر شده است. اتفاقی بزرگ و قابل توجه برای اقتصاد کشور.
ستاری با اشاره به توانمندی این زیست‌بوم برای جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور، گفت: با کمک همین اکوسیستم توانستیم 2 هزار دانشجوی ایرانی از یکصد دانشگاه برتر دنیا را به کشور بازگردانیم و به نیازهای داخلی پیوند بزنیم. بسیاری از آنها در حال حاضر در شرکت‌های دانش‌بنیانی که خود تاسیس کرده‌اند در حال ارائه خدمت هستند.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت به عنوان ابزاری برای یادآوری توانمندی‌های داخلی در تولید محصولات پیشرفته و کاربردی فناورانه در کشور یاد کرد و گفت: سال گذشته این نمایشگاه به فروش 320  میلیارد تومانی محصولات و تجهیزات ایران ساخت رسیده است. این تجهیزات به مدارس، پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و هنرستان‌ها هم رسیده است.
رییس بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه این نمایشگاه می‌تواند الگویی برای دیگر صنایع کشور هم باشد، بیان کرد: توان متخصصان داخلی برای تولید محصولات کاربردی در صنایع کشور بالا است و باید تلاش کنیم از این ظرفیت‌ها برای توسعه کشور و رونق بازار فروش داخلی و جهانی محصولات ایرانی استفاده کنیم.
پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری نیز در این مراسم با اشاره به فروش ۷ دوره پیشین نمایشگاه، گفت: در این ۷ دوره فروش شرکت‌ها ۸۳۰ میلیارد تومان بود. فروشی که تا هفته پیش ادامه داشت. هشتمین نمایشگاه هم از 27 آذر آغاز شده است و تا سال آینده فرصت خرید و فروش تجهیزات وجود دارد.
وی افزود: این نمایشگاه با هدف تجهیز دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و مدارس، هنرستان‌ها و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی به محصولات و تجهیزات ایران ساخت، ارتقای توان ساخت داخلی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و ایجاد برندهای ملی برای حضور در بازارهای داخلی و جهانی برگزار می‌شود.
صالحی همچنین بیان کرد: تعداد شرکت‌های ثبت‌نام کننده برای حضور در این رویداد تا این لحظه به بیش از 350 شرکت رسیده است و 9 هزار محصول در نمایشگاه عرضه می‌شود. البته در دوره‌های قبل متوسط یارانه پرداختی به محصولات در حدود 35 درصد بود. هدف ما در این رویداد هر ساله، یک تعامل برد برد میان دولت و بخش خصوصی است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید