خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۹-۱۲-۰۴
میلاد فرخنده امام محمد تقی ، جوادلائمه علیه السلام مبارک باد.
برگزاری نمایشگاه کتاب‌ ، نرم‌افزار و حدیث با عنوان « سرچشمه جود » دركتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در شهر مشهد

به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت  امام محمد تقی ، جوادالائمه  (ع)، نهمین امام شیعیان ، نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی ، نرم‌افزارواحادیت  با عنوان« سرچشمه جود »  از 3 تا 9 اسفند ماه در محل كتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در شهر مشهد دایر شده است.
 مسئول کتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوي با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری اين نمايشگاه، آشنايي مراجعان با سيره و زندگاني حضرت امام جواد (ع)، فرهنگ تشیع ، معارف ولایت و امامت و معرفی منابع و متون مرتبط با این  موضوع  می باشد .
در اين نمايشگاه بیش از 70 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي  به نمايش گذاشته شده است که امکان استفاده درمحل وامانت این منابع نیز برای کلیه اعضای کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی وجود دارد، ولایت نهمین خورشید از مهدی قربانی ، پرسش های مردم و پاسخ های امام جواد (ع) تالیف احمد قاضی زاهدی  ، نگاهی گذرا برزندگانی امام جواد(ع) تالیف سیدعبدالرزاق مقرم ، منتخب ناسخ التواریخ در زندگانی چهارده معصوم (ع) اثر محمدهاشم بن محمد علی خراسانی  ، کرامات و مقامات عرفانی امام جواد (ع) از سید علی حسینی  ، تقویم شیعه اثر عبدالحسین نیشابوری ، حیات فکری – سیاسی امامان شیعه (ع) عجایب و معجزات شگفت انگیزی از امام جواد تهیه و تنظیم  واحد تحقیقاتی گل نرگس (عج)  و...... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و نرم افزارهای طاها ( آشنایی با معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، نرم افزار امام جواد(ع)از موسسه فرهنگی یاسین و خیریه فرهنگی جوادالائمه (ع) ، شیعه شناسی ، پرسش ها و پاسخ تاریخی به کارشناسی مهدی پیشوایی ، امامت در قرآن و حدیث از موسسه نرم افزاری کوثر و... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است.
گفتنی است که كتابخانه گویای رضوی وابسته آستان قدس رضوي، واقع در مشهد، خيابان طبرسي، حد فاصل چهارراه مجلسی و چهارراه سيلو ، با در اختیار داشتن بیش از سیزده هزار جلد کتاب صوتی و15288 حلقه منبع دیداری – شنیداری از ساعت 7:15 تا19:00 پذیرای نابینایان و کم بینایان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی می باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید