خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۴۰۰-۰۸-۲۵
جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم
به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی نمایشگاه کتاب و نرم افزار « جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم » دركتابخانه گویای رضوی برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی ، نمایشگاهی از کتابهای چاپی ونرم افزارهای پرمراجعه در موضوعات مختلف ، با عنوان« جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم »  از 23 تا 30  آبان ماه در محل کتابخانه  گویای رضوی  وابسته به آستان قدس رضوی دایر شده است.
 مسئول کتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوي با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری اين نمايشگاه، گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی  ، اشاعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه ، معرفی منابع  مفید و آشنايي مراجعان با کتابهای چاپی ، صوتی  و منابع سمعی – بصری پر مراجعه   می باشد .
در اين نمايشگاه بیش از 100 عنوان منابع چاپي ، صوتی  ومنبع ديجيتالي با معرفی مراجعان کتابخانه  به نمايش گذاشته شده است که قابل مطالعه و امانت برای اعضا ی کتابخانه نیز می باشد، حماسه حسینی ، ماشدن ، ریحانه بهشتی ،  دا ، روی ماه خداوند را ببوس ، من زنده ام ، آخرین خنده ، کسی می آید، همنام گل های بهاری ، آموزه های اخلاقی و رفتاری امامان شیعه ،کوه شیشه ای ،دوقرن سکوت ، آفتاب در حجاب ، آدم ها ،  لهوف سیدبن طاووس ، نورالدین پسر ایران ، با با نظر ، روزخدا ،سیرو سلوک سبز ، نقشه ذهن ، تربیت عبادی ، شجره طوبی ، خطابه غدیر ، معرفت زندگی ، گفتارهای آسمانی  و  ..... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و نرم افزارهای آستان بهشت ، به سوی معشوق ، اعتکاف چشم ها ، مجموعه گنجینه معرفت ، بین الحرمین ، نسیم خوشبختی ، مجموعه لسان صدق ، تربیت فرزند،روزهای خاکستری ، دروس تفسیری قرآن مجید، نورالمنابر ، برای آزادی  و.......... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است.
تجلیل از اعضای نمونه کتابخانه در بخش کتابخانه  ، سمعی – بصری و کتابخانه گویای رضوی ، بازدید دانش آموزان از کتابخانه و برگزاری کارگاه آموزشی روش های بهره مندی از کتابخانه ، اهدای کتاب و خدمات ویژه در بخش امانت از دیگر برنامه های این کتابخانه در هفته کتاب می باشد.
گفتنی است که كتابخانه گویای رضوی  وابسته سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوي، واقع در مشهد، خيابان طبرسي، چهارراه مجلسی ، مجلسی غربی یک ، پذیرای عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید