خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۴۰۲-۰۴-۱۱
فروغ غدیر
نمایشگاه کتاب‌ و نرم‌افزار « فروغ غدیر » دركتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی

به مناسبت گرامیداشت دهه  ولایت و امامت ، نمایشگاهی از کتاب صوتی ، چاپی ‌ ونرم افزار  با موضوع ولایت ، امامت ، غدیر، شیعه و امام شناسی  با عنوان «  فروغ غدیر» از 7  تا 17 تیر‌ماه در محل کتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی دایر شده است.

 وظیفه دان ، مسئول کتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوي با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری اين نمايشگاه ، تبیین فرهنگ غدیر ، ترویج ارزشهای والای اسلامی ، معرفی شخصیت وسیره حضرت امام علی علیه السلام به عنوان الگوی حقیقی و عملی انسان ها وآشنايي مراجعان با موضوع ولایت ، امامت ، شیعه و معرفی منابع و متون مرتبط با این  موضوع  و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب می باشد .

در اين نمايشگاه بیش از 110 عنوان منابع صوتی ، چاپي و ديجيتالي  به نمايش گذاشته شده است، متن عربی و ترجمه فارسی کتاب شریف الغدیر علامه امینی ، گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر اثر محمد باقر انصاری  ، نگاهی گذرا به نظریه ولایت فقیه از مصباح یزدی  ، فرقه های اسلامی و مسئله امامت از عبدالله بن محمد ناشی اکبر  ، غدیر شناسی  ( پاسخ به 110سوال پیرامون غدیر خم )از محمد دشتی ، اثبات ولایت امام علی (ع) به روایت اهل سنت از علی پاکروان و  ..... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و کتابهای صوتی و نرم افزارهای به سوی حقیقت ورد وهابیت تدوین کتابخانه شیعه شناسی   ، شرح نهج البلاغه از محمد علی انصاری ، نهج البلاغه گویا ، نرم افزار همای ولایت ، درنجف ، نوالامیر پیشوای عدالت  و.......... دربخش نرم افزاری به نمایش گذاشته  شده است، امکان مطالعه وامانت منابع   نمایشگاه  ، برای اعضای کتابخانه های آستان قدس رضوی فراهم است.

گفتنی است که كتابخانه گویای رضوی وابسته آستان قدس رضوي، واقع در مشهد، خيابان طبرسي، چهارراه مجلسی ، مجلسی غربی 1 ، با در اختیار داشتن بیش از سیزده هزار و پانصد جلد کتاب صوتی و پانزده هزار و هفتصد حلقه منبع دیداری شنیداری و امکان دسترسی به منابع اطلاعاتی سایر مراکز کتابخانه ای آستان قدس رضوی  از ساعت 7:15 تا19:00 پذیرای نابینایان و کم بینایان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی می باشد.  

                                                              

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید