خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۴۰۲-۰۹-۰۴
بسیج لشگر مخلص خداست
به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج نمایشگاهی از کتابهای صوتی ، چاپی ونرم افزار با عنوان « بسیج لشگر مخلص خداست » در کتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی دایر شده است.

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج نمایشگاهی از کتابهای صوتی ، چاپی ونرم افزار  با موضوع بسیج ، فرهنگ بسیجی ، دفاع مقدس ، جنگ تحميلي ، خاطرات و زندگي نامه بسیجیان ، جانبازان و شهداي جنگ، با عنوان « بسیج لشگر مخلص خداست » از 3تا9 آذر در کتابخانه  گویای رضوی  وابسته به آستان قدس رضوی دایر شده است.
 مسئول کتابخانه گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوي با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری اين نمايشگاه ، آشنايي مراجعان با فرهنگ ایثار و شهادت ، تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به ویژه جنگ تحمیلی ودفاع دلاورمردان وشیرزنان این مرزوبوم از وطن و معرفی منابع و متون مرتبط با این  موضوعات  می باشد .
در اين نمايشگاه بیش از 100 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي  به نمايش گذاشته شده است که قابل مطالعه و امانت برای اعضا نیز می باشد، مجموعه روزشمار جنگ ایران وعراق ، فرهنگ جبهه از سید مهدی فهیمی ، دانشگاه و فرهنگ ایثار و شهادت ، مجموعه قصه فرماندهان ، مجموعه چلچراغ ( زندگی نامه و خاطرات شهیدان )، مجموعه قصه سرداران ، کتاب دا ، نورالدین پسر ایرانی ، بابا نظر( خاطرات شفاهی شهید محمد حسین نظر نژاد و  ..... برخی از کتابهای این نمایشگاه است و کتاب های صوتی و  نرم افزارهای یک جرعه عطش ( مستند  فرهنگ ایثار و شهادت) ، دلباخته  ، کبوتر های پیکر سوخته   ، نرم افزار چند رسانه ای شاهد  و مجموعه ستاره ها  و.......... دربخش صوتی  به نمایش گذاشته  شده است.
كتابخانه گویای رضوی  وابسته  به سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوي، در جنب کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی  در مشهد ، خيابان طبرسي، چهارراه مجلسی ، مجلسی غربی 1،  پذیرای عموم علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه نابینایان و کم بینایان گرانقدر می باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید