خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۸-۰۳-۲۶
در راستای تهیه منابع جدید برای محققان و پژوهشگران بیش از 1600 جلد کتاب به منابع کتابخانه حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) افزوده شد
کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) بیش از یک هزار و600 جلد عنوان کتاب و نزدیک به یک هزار 500 حلقه منابع سمعی بصری را به مجموعه منابع خود افزود.

به گزارش آستان نیوز، علی وظیفه دان رئیس کتابخانه حاج شیخ مجتبی قزوینی با بیان این خبر گفت: پویایی منابع کتابخانه ها بسته به فراهم آوردن منابع مفید تازه منتشر شده و وجین نمودن منابعی است که از نظر محتوا کهنه و بلااستفاده شده است.
وی با اشاره به نمایشگاه برگزار شده در این کتابخانه افزود: تعدادی از این منابع به صورت منتخب در نمایشگاهی با عنوان «انس با کتاب» در دسترس مراجعان کتابخانه قرار گرفته است که این نمایشگاه تا 10تیر ماه برای بازدید علاقه مندان فعال خواهد بود.
وظیفه دان تعداد آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه را بیش از 250 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي عنوان کرد که موضوعاتی چون آزمون های روانشناختی، مباحث تاریخی، دینی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفه و منطق، مباحث روانشناسی، علوم قضایی، پزشکی، داستان نویسی، زندگی نامه شهیدان، مباحث IT و سایر موضوعات را در بر دارد.
مسئول کتابخانه آيت الله حاج شيخ مجتبی قزويني(ره) وابسته به آستان قدس رضوي هدف از برگزاری اين نمايشگاه را جذب هرچه بیشتر مراجعان به کتاب و کتابخوانی، و آشنایی با منابع تازه منتشر شده عنوان کرد و گفت: منابع به نمایش گذاشته شده در صورت نیاز مراجعان به امانت داده می شود و منابع جدید و پرمراجعه دیگرجایگزین می شود.
گفتنی است که كتابخانه آيت الله حاج شيخ مجتبی قزويني (ره) و کتابخانه گویای رضوی  وابسته آستان قدس رضوي، واقع در مشهد، خيابان طبرسي، حد فاصل چهارراه مجلسی و چهارراه سيلو،با در اختیار داشتن بیش از 102 هزار جلد کتاب چاپی و 15هزار حلقه منابع سمعی و بصری  13هزار دویست عنوان  منبع اطلاعاتی برای استفاده نابینایان و کم بینایان و در دوساختمان مجزا ویژه بانوان و آقایان، از ساعت 7:15 تا 19:30 پذیرای عموم علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید