«دُورتاب»میزبان نگاه زائران بارگاه منور رضوی در دهه کرامت
۱۳۹۸-۰۴-۱۷

هم‌زمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

تولید کتاب «دُورتاب» در حرم رضوی

هم‌زمان با دهه کرامت کتاب «دُورتاب» به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید شد.

زبان داستان یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های ارائه مطالب عمیق است، این بار مجموعه داستان دُورتاب که توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی منتشر شده است میزبان نگاه زائران بارگاه منور رضوی در دهه کرامت خواهد بود.

دُورتاب، شامل هشت داستان کوتاه با موضوع رضوی است که پنج قصه این کتاب در دهه هفتاد نوشته شده و روزگاری را تداعی می‌کند که نویسنده تلاش کرده است با نگارش این داستان‌ها شور رضوی را با ادبیات داستانی پیوند دهد. سه قصه دیگر نیز رهاورد سال‌های نزدیک به آن است که تلاش دارد حال و هوا و رابطه آدم‌های امروز را با حضرت شمس‌الشموس‌، امام رضا(ع) به رخ بکشد‌.
مجموعه داستان دُورتاب با قلم سعید تشکری و توسط انتشارات زائر رضوی‌(معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی) یکی از هدایای خاص دهه کرامت رضوی برای زائران حرم ملکوتی آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)خواهد بود.
برخی از عناوین داستانی این کتاب شامل «سمن‌بویان»، «لباسِ مجنونی»، «ترانه بارانی»، «خیرالنساء» و... می‌باشد. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: مهیار، ای طوقی خانه‌گرد! پوست بینداز، پا بزن، عرق بریز و پا بزن، بگذار عرق گَل گردنت را بسوزاند، شوری همه‌ جای تنت را بپوشاند و همه ‌جا را شوره شورِ اشک بگیرد. پوست بینداز، عرق بریز، بسوز؛ اما پا بزن مهیار! کفتر خانگی که نیستی، تپل و لوس و خانه‌نشین که نیستی: تو کفتر جلد دیار رضایی! پس پا بزن، بسوز و پا بزن! یادت هست چطور سوختی؟ چه دیدی و سوختی؟
روش‌های دریافت کتاب، شامل دانلود از طریق مراجعه به سایت‌razaviarchive.aqr.ir و دانلود از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام‌رسان‌های ایرانی به آدرسrazavi_tv @، شرکت در مراسم حرم مطهر و يا مراجعه به كيوسك‌های اطلاع‌رسانی فرهنگی مستقر در سطح حرم مطهر رضوی است.
مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://news.razavi.ir/portal/home/?news/38388/662253/1623108
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید