«تفسیر آه»حکایت دلدادگی به اهل بیت(ع) به زبان کودکانه
۱۳۹۸-۰۴-۱۷

توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

حکایت دلدادگی به اهل بیت(ع) به زبان کودکانه در کتاب «تفسیر آه»

به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی حکایت دلدادگی به اهل بیت(ع) به زبان کودکانه در قالب کتاب «تفسیر آه» منتشر شد.

حجتالاسلام والمسلمین حسین مهدوی پارسا رییس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه کرامت کتاب «تفسیر آه» به سفارش معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و به همت اداره تولیدات فرهنگی با رویکرد انتقال ارز‌های دینی و نهادینه کردن حکایت دلدادگی به اهل بیت(ع) در زائران خردسال تهیه و منتشر شد.

وی تصریح کرد: کتاب تفسیر آه شامل چهل‌ و نُه قاب شعر آیینی است که در قامت ترکیب‌بند حکایت دلدادگی به اهل بیت(ع) را به تصویر می‌کشد.
مهدوی پارسا افزود: این اثر با قلم شاعر برجسته آیینی معاصر کشور، محمدحسین ملکیان به زینت قلم آراسته شده و توسط انتشارات زائر رضوی‌(معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی‌) به چاپ رسیده است و یکی از هدایای ویژه دهه کرامت رضوی برای اهدا به زائران بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) خواهد بود.
رییس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: پاتوق كتاب ميهمان‌سراي انديشه واقع در ايوان باب‌الهادي صحن جامع رضوي، دانلود از سايت رضوي آرشيو به آدرس razaviarchive.aqr.ir و يا مراجعه كانال توليدات فرهنگي حرم مطهر رضوي در تمامي پيام‌رسان‌هاي ايراني به آدرس razavi_tv@ و همچنين از طريق مراجعه به بخش انتشارات (زائر رضوي) در نرم‌افزار كتابخوان موبايلي طاقچه از جمله روش‌های دریافت محصولات فرهنگی تولید شده از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی است.
گفتنی است؛ شاعر چکیده کتاب خود را این‌چنین معرفی می‌کند: هرچه از او بنویسیم و بگوییم، کم است/ شعر خیلی بشود، نقش ‌و نگار حرم است.
مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://news.razavi.ir/portal/home/?news/38388/662253/1623250
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید