دسترسی رایگان به کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه(س) در فضای مجازی
۱۳۹۸-۱۰-۲۵

 

دسترسی رایگان به کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه(س) در فضای مجازی

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س)، کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه(س) در پایگاه نورلایب با ۷۵ عنوان جدید و مجموع ۲۵۲ عنوان کتاب به‌روزرسانی و در فضای مجازی منتشر شد.

دسترسی رایگان به کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه(س) در فضای مجازی؛ همزمان با فرارسیدن ایام شهادت ام‌ابیها حضرت زهرا(س)، پایگاه کتابخانه دیجیتال نورلایب، کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه زهرا(س) را با ارائه ۲۵۲ عنوان کتاب در ۳۱۶ جلد، به‌روزرسانی کرد.

 

دسترسی به متن و تصویر صفحات کتاب‌ها با قابلیت جستجو در متن و دیگر امکانات پژوهشی همچون مشابه‌یابی متون، یادداشت‌برداری، نمایه‌زنی، رنگی کردن متن و ... از جمله ویژگی‌های وب‌سایت کتابخانه دیجیتال نور(نورلایب) است.

 

از جمله کتب ارائه شده در کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه(س) می‌توان به «إتحاف السائل بما لفاطمة من المناقب و الفضائل»، «أین قبر فاطمة(س)»، «الثغور الباسمة فی مناقب»، «فاطمة الزهرا(س) سیّدة نساء العالمین»، «السقیفة و فدک»، «الهجوم علی بیت فاطمة(س)»و با نور فاطمه هدایت شدم اشاره کرد.

 

لازم به ذکر است علاوه بر امکان دسترسی به این کتابخانۀ تخصصی بر روی پایگاه نورلایب، کاربران و پژوهشگران می‌توانند با دریافت و نصب نسخۀ اندرویدی پایگاه کتابخانه دیجیتال نور نیز از این کتابخانۀ تخصصی و سایر منابع این پایگاه در کنار امکانات متنوع پژوهشی، بهره‌مند شوند.

https://www.noorlib.ir/View/fa/Library?ListType=5&LibraryID=52

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://iqna.ir/fa/news/3871470
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید