خادم‌یاران کتاب به کمپین «# هر خانه یک کتابخانه» پیوستند
۱۳۹۹-۰۱-۰۹
کانون‌های 31 گانه خادم‌یاران کتاب و کتابخانه آستان قدس رضوی در سراسر کشور به کمپین «# در خانه بمانیم» و «# هر خانه یک کتابخانه» پیوستند.
خادم‌یاران کتاب به کمپین «# هر خانه یک کتابخانه» پیوستند


به گزارش آستان نیوز، خادم‌یاران کتابخانه‌های رضوی اقدام شایسته و بایسته تولیت معزز در تصمیم به محدود ساختن ورود به حرم مطهر امام مهربانی‌ها را ضرورتی اجتناب ناپذیر در مقطع مبارزه با ویروس کرونا و در راستای صیانت و حفاظت از سلامت زائرین گرامی آن امام همام عنوان کردند.
این گروه از خادم‌یاران طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی؛ رییس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ابراز داشتند: «مردم عزیزمان که شیفته زیارت اهل بیت(‌علیهم‌السلام) هستند و حقا دوری از حرم اهل بیت(ع) برایشان سخت است، در تلاشند تا با رعایت اصول بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات، زنجیره این ویروس منحوس را قطع کرده و و ریشه آن را بخشکانند تا بار دیگر حرمین شریفین از امواج مردم لبریز شود؛ به امید آن روز.
ما خادم‌یاران کانون‌های تخصصی کتاب و کتابخانه آستان قدس رضوی نیز برنامه‌های سفر خود را به مشهد مقدس به دوران پس از شکست کروناویروس موکول کرده، به کمپین‌های «# در خانه بمانیم» و «# هر خانه یک کتابخانه» می‌پیوندیم و تمام تلاش خود را برای تأمین منابع خواندنی جهت پرکردن اوقات فراغت مردم عزیزمان مصروف خواهیم داشت، ان شاء الله.»

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید