امام رضا(ع) را با قرائت صلوات خاصه از راه دور زیارت کنید
۱۳۹۹-۰۱-۰۹
استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف از زیارت اهل بیت(ع) برقراری ارتباط معنوی با امام معصوم است، لذا با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) می‌توان ایشان را از راه دور زیارت کرد.
امام رضا(ع) را با قرائت صلوات خاصه از راه دور زیارت کنید


حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در گفت‌وگو با آستان نیوز با تاکید بر اینکه هدف از زیارت اهل بیت(ع) برقراری ارتباط معنوی با امام معصوم است، اظهار کرد: زیارت به معنای جدا شدن است، لذا انسان از خود جدا و به امام متصل می‌شود.
وی بیان کرد: اصل حضور یافتن در حرم‌های اهل‌بیت(ع) است و در همین راستا سفارشات بسیاری از سوی ائمه معصومین(ع) صورت گرفته است.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: گاهی با توجه به برخی از اتفاقات شرایط حضور برای زیارت حرم اهل‌بیت(ع) فراهم نمی‌شود که نمونه آن را در دوران تاریخی از جمله زمان حیات امام عسکری(ع) در سامرا، امام سجاد(ع) در مدینه و امام کاظم(ع) در زندان هارون الرشید داشته‌ایم که این بزرگوران بنا به شرایطی که داشتند نمی‌توانستند به زیارت امام حسین(ع) مشرف شوند، بنابراین زیارت از راه دور انجام می‌دادند.
حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 12 قرن است که امام زمان(عج) را با برقراری ارتباط معنوی و زیارات نقل شده منتسب به ایشان از راه دور زیارت می‌کنیم و همچنین برای پیامبر عظیم الشان اسلام دو نوع زیارت از راه نزدیک و از راه دور در مفاتیح الجنان نقل شده است.
وی خطاب به مردم گفت: صبح به صبح روی به قبله از راه دور به امام حسین(ع) سلام عرض ‌کنید و همچنین صلوات خاصه امام رضا(ع) را بخوانید تا ان‌شاءالله ثواب زیارت امام رضا(ع) را ببرید تا به فضل خدا این مشکل و بلا رفع شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید