کتاب « لطفا به‌روز باش» منتشر شد.
۱۳۹۹-۰۱-۱۱
کتاب «لطفا به‌روز باش» ویژه نوروز 1399 از سری انتشارات زائر رضوی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.
کتاب « لطفا به‌روز باش» منتشر شد.

به گزارش آستان نیوز، این کتاب از مجموعه کتابچه‌های 14 گانه «ببخشید چند لحظه ...» است که با موضوع فضای مجازی و بیان راهکارهای استفاده درست جوانان و نوجوانان از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و در شمارگان 5هزار نسخه به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبین گذاشته شده است.
عناوینی همچون «الماشین البرقی افضل الپیاده روی»، «وقتی نگران خانواده شدیم چه دعایی بکنیم»، «افتخار یا هشدار»، «پنجره فولادی مجازی»، «فضای مجازی زمان امام رضا(ع) هم بوده»، «دلتنگ سوغاتی مادر بزرگ»، «بدون اجازه بزرگترها بله»، «یه پیشنهاد وسوسه انگیز»، «خرید و فروش از روی عکس درسته؟»، «تروریست نباشیم»، «شما با یه آفتاب پرست صحبت می کنین»، «کلیک رنجه فرمایید» و ... از جمله موضوعاتی است که در این کتاب بیان شده است.
 دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت حرم مطهر رضوي به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت رسمي ارائه محصولات فرهنگي حرم مطهر امام رضا عليه السلام به آدرس archive.razavi.ir ، دانلود رايگان از طريق مراجعه به كانال توليدات فرهنگي حرم مطهر رضوي در تمامي پيام رسان هاي ايراني به آدرس  @razavi_tv و دانلود رايگان از طريق مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوي) در نرم افزار موبايلي طاقچه روش‌های دریافت این کتاب است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید