پاسخ به پر تکرارترین پرسش‌ها درباره امام زمان(عج) در کتاب دولت دیدار یار.
۱۳۹۹-۰۲-۲۴
بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به تازگی کتاب «دولت دیدار یار» را چاپ و روانه بازار نشر کرده است.
پاسخ به پر تکرارترین پرسش‌ها درباره امام زمان(عج) در کتاب دولت دیدار یار.

 

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به تازگی کتاب «دولت دیدار یار» که به پاسخ پر تکرارترین سوالات در خصوص حضرت صاحب الزمان(عج) می‌پردازد را چاپ و روانه بازار نشر کرده است.
به گزارش آستان‌نیوز، شرح تولد و ملاقات با امام زمان(عج) در دوران غیبت از مهم‌ترین مباحث اصلی این کتاب است.
«دولت دیدار یار» در مقدمه، 4 مقاله و خاتمه کوشیده است به پرتکرارترین پرسش‌ها درباره امام زمان(عج) و غیبت ایشان پاسخ دهد، پرسش‌هایی که نمی‌توان طرح آنها را به گروهی خاص همچون شیعیان یا اهل سنت نسبت داد. از سوی دیگر این اثر تلاش کرده تا با مراجعه به معتبرترین و اصیل‌ترین منابع پاسخ‌هایی را ارائه دهد که از سوی آگاهان به مسائل علم الهی با استدلال‌هایی قرآنی و عقلی ابراز شده است.
«ضرورت بحث درباره امام زمان(عج)، «نوید آمدن مصلح آخر الزمان(عج)»، «طریق اهل سنت»، «بهره‌گیری از امام زمان(عج)»،«امام مهدی(عج) دوازدهمین خلیفه پیامبراسلام(ص) در روایات اهل سنت»،« زیارت آل یاسین و توضیح کلمات کلیدی آن» و... برخی از عناوین مقالاتی است که در این کتاب شرح داده شده است.
اثر پیش رو چهارمین عنوانی است که از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی در معرفی ابعاد زندگانی و شخصیت حضرت امام مهدی(عج) به زیورطبع آراسته شده. این اثر توسط محمد مهدی رکنی یزدی نگاشته و در قطع وزیری و شمارگان 1000 نسخه منتشر و روانه بازار نشر شده است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید