تولید هشت نماهنگ با محوریت دهه کرامت.
۱۳۹۹-۰۴-۱۴
مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:هشت نماهنگ فاخر با محوریت مناسبت های دهه کرامت تولید و نشر داده شد.
تولید هشت نماهنگ با محوریت دهه کرامت.

 

مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به همت پورتال این معاونت هشت نماهنگ فاخر با محوریت مناسبت های دهه کرامت تولید و نشر داده شد.

 

جواد هاشمی در گفتگو با آستان نیوز؛ با اشاره به اینکه در دهه کرامت امسال به صورت روزانه کلیپ، مسابقات، عکس‌نوشت و فراخوان‎های متعددی روی صفحات اجتماعی حرم مطهر، نشر داده ‎شد، عنوان کرد: امسال به همت پورتال معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیش از 20 نماهنگ سخنرانی و شعرخوانی تولید شد که هشت مورد از آنها از تولیدات فاخر این مجموعه به شمار می رود.

وی ادامه داد: روند تولید این نماهنگ ها تقریبا از سه ماه قبل برنامه ریزی شده بود و کلیه تولیدات به صورت منظم آماده و در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بیشتر این نماهنگ ها افزون بر صفحات مجازی در رسانه ملی نیز اکران شد.

وی ادامه داد: نماهنگ «سمت روشنی» با اجرای یاسر اسماعیلی از تولیدات پورتال معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) نشر داده شد.

هاشمی اعلام کرد: نماهنگ‌های «خدمت خورشید» با اجرای نوید اطاعتی، «مرز بیداری» با اجرای ابوالفضل چمنی، «زمزمه آسمان» با اجرای حسین طاهری، «حریم قدسی»و «به تو بدهکارم» با اجرای محمد جعفر متقین، «مشرق عشق» با اجرای گروه همخوانی معراج و «امام رضایی» با اجرای صابر خراسانی از مجموعه تولیدات متنوع پورتال معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برای ایام دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع) به شمار می روند.

وی افزود: برخی از این نماهنگ ها با همکاری دیگر موسسات فرهنگی تولید شده و کلیه تولیدات در شبکه های اجتماعی بازتاب خوبی داشته است.

مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در تولید همه نماهنگ ها سعی شده تا مضامین شعرها دربردارنده معارف و فضائل اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت 23 ذی القعده مصادف با روز زیارتی حضرت رضا(ع) نماهنگ‌های جدیدی منتشر خواهد شد.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید