نرم افزار اندروید ضیافت نور
۱۳۹۹-۰۵-۲۳
نرم افزار اندروید ضیافت نور

 

نرم افزار اندروید ضیافت نور

 

نرم افزار اندروید ضیافت نور یک نرم افزار جامع قرآنی است که با اضافه شدن بخش های جدیدی جزو یکی از نرم افزارهای کاربردی مخصوص ماه مبارک رمضان می باشد. با نصب این نرم افزار اندرویدی برروی موبایل ها و دستگاه های اندروید خود می توانید در ماه مبارک رمضان یک جلد قرآن کریم، به همراه ادعیه مربوط به این ماه پرفضیلت را به همراه داشته باشید.

این نرم افزار اندرویدی شامل متن کامل قرآن کریم با تفکیک سوره ها به همراه ترجمه فارسی می باشد، همچنین   می توانید از بخش تفسیر آیات قرآنی هم استفاده کنید. علاوه براینکه شما می توانید با استفاده از بخش مربوط به ماه مبارک رمضان ادعيه و مناجات های روزانه (شامل متن عربی و ترجمه روان فارسی) را دراختیار دارید، ضمن اینکه می توانید فایل صوتی کليه ادعیه و آداب ماه رمضان را نیز دریافت کنید. همچنین در بخش مربوط به ماه رمضان مسائل و احکام شرعي مرتبط با روزه و اعمال و آداب ماه رمضان بطور کامل گردآوری شده و در بخش شب قدر هم مقالاتي در اهميت و منزلت اين شب را می توانید مطالعه کنید.

دسترسی به بيش از ۱۴۰۰ حديث قرآني با ترجمه فارسي، آرشیوی از بيش از ۴۰ حديث (با ترجمه و ذکر منبع حديث)، آرشیوی از بانک پرسش و پاسخ شامل بيش از ۱۵۰۰ سؤال و جواب مربوط به ماه مبارک رمضان و دسترسی به کتابخانه ديجيتالي کامل با بيش از ۱۰۰۰ موضوع و بانک جامع مقالات مربوط به ماه رمضان، از دیگر ویژگی های این نرم افزار اندرویدی می باشد.

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید ضیافت نور:
نرم افزار جامع قرآنی و ماه مبارک رمضان
متن کامل قرآن به همراه ترجمه فارسی
دسترسی به تفسیر قرآن کریم
دعاهای روزانه و مناجات های مربوط به ماه مبارک رمضان (متن عربی و ترجمه)
دسترسی به اعمال شب قدر
آرشیوی از بیش از ۱۴۰۰ حدیث قرآنی به همراه ترجمه فارسی
آرشیوی از بیش از ۱۵۰۰ سوال و جواب در زمینه ماه رمضان
گالری تصاویر مربوط شهادت حضرت علی(ع)، شب قدر و عید فطر
دسترسی به کتابخانه دیجیتال با بیش از ۱۰۰۰ موضوع مختلف مربوط به رمضان
گرافیک عالی و زیبا

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سازمان کتابخانه ها
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید