مسابقه فرهنگی«از قرآن بپرس» ویژه نوجوانان برگزار می‌ شود.
۱۳۹۹-۰۵-۲۸
به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی
مسابقه فرهنگی«از قرآن بپرس» ویژه نوجوانان برگزار می‌ شود.

 

مسابقه فرهنگی «از قرآن بپرس» با محوریت سوره های فلق و ناس از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و به صورت مجازی در بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می ‌شود.

به گزارش آستان نیوز، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با طراحی مسابقات قرآنی برای سنین مختلف به دنبال ایجاد زمینه برای تدبر در آیات نورانی کلام الله مجید است. مسابقه «از قرآن بپرس» یکی از مسابقات فرهنگی است که برای رده سنی نوجوان به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و با همکاری اداره علوم قرآنی این بارگاه مقدس طراحی شده است و می کوشد تا قرآن دوستان را با آموزه های این کتاب سعادت بخش آشنا کند.

منبع سوالات این مسابقه سوره فلق و ناس است و علاقه‌ مندان می ‌توانند با مراجعه به سایت حرم به آدرس razavi.aqr.ir و با انتخاب سامانه مسابقات اينترنتی حرم مطهر رضوی و عضویت در آن منابع را دانلود منابع کنند و با رویت سوالات پاسخنامه را تکمیل  و به سامانه پیامکی 3000802222  ارسال کنند و یکی از برندگان باشند.

آخرین مهلت مسابقه فرهنگی از قرآن بپرس‌‌ 29 مرداد ماه  1399 می ‌باشد و اطلاع رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام و بعد از پایان مسابقه و قرعه کشی، جوایز فرهنگی تدارک دیده شده از سوی آستان قدس رضوی به آنان اهدا خواهد شد.

یادآور می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت ‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌ های مختلف در حرم مطهر امام رضا(ع) در اختیار زائران و مجاوران این آستان مقدس قرار می گیرد.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید