صدو چهل و ششمین شماره از نشریه مشکوه منتشر شد
۱۳۹۹-۰۷-۰۱
فصلنامه مشکوه نخستین نشریه علمی آستان قدس رضوی با گرایش معارف قرآنی- حدیثی و فرهنگ اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سال 1361 منتشر می‌شود.
صدو چهل و ششمین شماره از نشریه مشکوه منتشر شد

به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی صد و چهل و ششمین شماره از نشریه مشکوه منتشر شد.

 فصلنامه مشکوه نخستین نشریه علمی آستان قدس رضوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که با گرایش معارف قرآنی- حدیثی و فرهنگ اسلامی از سال 1361 منتشر می‌شود. رشد علمی و ارتقای کیفی مقالات و نیز رعایت گرایش یاد شده، موجب شد این نشریه تا در سال 1375 به دریافت رتبه علمی- ترویجی از سوی کمیسیون بررسی نشریات نایل شود.
این نشریه به تازگی صد و چهل و ششمین شماره خود را منتشر کرده است که به بازخوانی مبادی فعل خدا و تحلیل شرور بر پایه آنها، نقش تناسب واژگانی در واژه گزینی قرآن، واکاوی جایگاه تقدیم و تاخیر آیات در روایات تفسیری و... پرداخته است.
تفسیر فریقتین از آیه 29 سوره مبارکه الرحمن (کل یوم هو فی شان)، احادیث شیعه و رهیافت‌های عقلی در نقد اندیشه‌های جبرگرایانه و واکاوی مبانی حق انتخاب و تعیین سرنوشت از نظر قرآن کریم از دیگر عناوین مقالات ارائه شده در این شماره از نشریه مشکوه است.
مقالات یاد شده به قلم محمد باقر سعیدی روشن، دکتر حسن خرقانی، کریم حسین زاده، دکتر زینب السادات حسینی، دکتر علی اکبرکلانتری و دکتر جعفر زنگنه شهرکی نگاشته شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://news.razavi.ir/fa/226509
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید