جدیدترین کتاب های به نشر در موضوعات «خداشناسی برای کودکان‌» منتشر شد
۱۳۹۹-۰۹-۰۱
از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات آستان قدس رضوی، جدیدترین کتاب های به نشر در موضوعات «خداشناسی برای کودکان» منتشر شد.
جدیدترین کتاب های به نشر در موضوعات «خداشناسی برای کودکان‌» منتشر شد

«پری کوچولو»، «هزار نفر هزار بار» دو کتاب با موضوع خداشناسی است که در ادامه اجرای دو طرح «نیایش های کودکانه» و «خداشناسی برای کودکان» منتشر شده است.
پری کوچولو
«پری کوچولو» از مجموعه کتاب های «نیایش های کودکانه» نوشته فریبرز لرستانی(آشنا) با تصویرگری گلنار ثروتیان است.
در این اثر، هفت داستان آفرین بابایی، پری کوچولو، بازی با گنجشک ها، عزیز دل مادر بزرگ، عروسک قشنگ، لالایی باران و درخت کوچولو با درونمایه‌ های دینی که جنبه ‌هایی از نیایش کودکانه را دربر می گیرد، لحاظ شده است. در این مجموعه، سعی بر آن بوده تا با زبان ساده و صمیمی به کودک کمک شود که در زندگی روزمره ارتباط صمیمانه ای با خداوند برقرار کند و ارزش زندگی را دریابد.
کتاب «پری کوچولو» در 2 هزار نسخه، قطع خشتی منتشر شده و با قیمت 140 هزار ریال در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
کتاب های «دلم یک جور است»، «برای دوستم» و «خدایا خوشحالم» از دیگر عنوان های مجموعه کتاب های «نیایش های کودکانه» است که تا کنون منتشر شده است.
«قول می دهم»، «قبل از آفتاب» و «او خیلی مهربان است» دیگر کتاب های مجموعه نیایش های کودکانه است که در حال تصویرسازی بوده و در آینده نزدیک از سوی به نشر منتشر خواهد شد.
هزار نفر هزار بار
کتاب «هزار نفر هزار بار» از مجموعه کتاب های «از همه مهربان تر» نیز با موضوع خداشناسی است.
این اثر نوشته سید محمد مهاجرانی است که در قالب داستان های کوتاه من آب می دهم، باغبان خانه، شاگرد باغبان، وای شانه هایم، پلنگ صورتی، فوتبال، اسب آبی، گل های روی تپه، هزار نفر هزار بار و فقط خدا می تواند ویژگی ها و صفات خداوند متعال را برای کودکان معرفی می کند.
کتاب «هزار نفر هزار بار» همراه با تصویرگری منصوره سادات محمدی در قطع خشتی و شمارگان 2 هزار نسخه منتشر شده است.
«گنجشک های برفی» عنوان دیگر از مجموعه کتاب های «از همه مهربان تر» است که پیش از این به قلم سید محمد مهاجرانی توسط به نشر منتشر شده است.
علاقه ‌مندان برای تهیه این کتاب ها و سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌ های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و نمایندگی ‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع:
https://news.razavi.ir/fa
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید