به همت مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی انجام می شود؛ برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی ویژه خادمیاران حرم مطهر رضوی
۱۳۹۹-۰۹-۰۳
سلسله وبینارهای آموزشی ویژه خادمیاران حرم مطهر رضوی به همت مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.
به همت مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی انجام می شود؛ برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی ویژه خادمیاران حرم مطهر رضوی

این وبینارهای آموزشی به منظور بهره مندی خادمیاران حرم مطهر رضوی از خدمات آموزشی مرکز جامع مشاوره آستان قدس در فضای مجازی روزهای یکشنبه ساعت 17:30 با حضور رضا آذریان و با موضوع «روانشناسی و مهارت های ارتباطی زوجین» برگزار می شود.
وبینار «روانشناسی و مهارت‌های ارتباطی زوجین» با حضور افسانه قندهارزاده روزهای شنبه ساعت 15:00 و روزهای چهارشنبه ساعت 10:00 پذیرای خادمیاران حرم مطهر رضوی است.
در این وبینارها همچنین موضوع «روانشناسی و ارتباط موثر با فرزندان» و «روانشناسی و افسردگی » روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 8:00 صبح و موضوع«روانشناسی و ارتباط موثر با زوجین» روزهای چهارشنبه ساعت 9:00 صبح از سوی طیبه آستانه پرست به خادمیاران آستان مقدس رضوی آموزش داده می شود.
موضوع«روانشناسی و اعتماد به نفس در نوجوانان» و همچنین موضوع«روانشناسی و اصلاح رفتار در نوجوانان» از دیگر سرفصل های آموزشی ویژه خادمیاران حرم مطهر رضوی است که توسط رحمت الله بابایی در روزهای یکشنبه برگزار می شود.
گفتنی است؛ سلسله وبینارهای آموزشی ویژه خادمیاران حرم مطهر رضوی که از نیمه آبان ماه آغاز شده تا نیمه آذرماه ادامه دارد و آزمون پایانی این وبینارها نیز روز سه شنبه 25 آذر برگزار خواهد شد.

منبع:
https://news.razavi.ir/fa
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید