مجموعه رمان «پیامبر» در یک جلد منتشر می شود
۱۳۹۹-۰۹-۰۵
معاون تولید به نشر با بیان اینکه رمان «پیامبر» کامل ترین کتاب درباره خاتم الانبیا ویژه نوجوانان در سطح کشور است از انتشار تمامی مجلدهای این اثر در یک جلد خبر داد.
مجموعه رمان «پیامبر» در یک جلد منتشر می شود

سید احمد میرزاده گفت: مجموعه 9 جلدی رمان «پیامبر» کاملترین اثری است که تا کنون برای نوجوانان در باب مقام و منزلت خاتم الانبیاء حضرت محمد(ص) بر اساس قرآن و منابع معتبر روایی نوشته است. این اثر نتیجه سال ها تلاش و تحقیق نقی سلیمانی، نویسنده و پژوهشگر قرآنی در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص) است.
وی افزود: مجموعه رمان «پیامبر» با تصویرگری رضا مکتبی، جوایز و عناوین متعددی از جشنواره ‌های گوناگون از جمله کسب لوح زرین و دیپلم افتخار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان برگزیده جشنواره ‌های قصه ‌های قرآنی در بخش رمان نوجوان، کتاب سال جشنواره شهید حبیب غنی ‌پور، بهترین کتاب در جشنواره کتاب سال «سلام» و تقدیر شده در سومین دوره جشنواره خاتم را به خود اختصاص داده است.
میرزاده تصریح کرد: کتاب «پیامبر» در قالب رمان برای نوجوانان تهیه شده و هر جلد آن شامل بخش های مختلف زندگی ایشان از دوران قبل تولد، کودکی، نوجوانی، جوانی، بزرگسالی، میانسالی ۱، میانسالی ۲، کلانسالی ۱ و کلانسالی ۲ منتشر شده است.
وی با اشاره به ترجمه دو جلد از رمان« پیامبر» به زبان انگلیسی افزود: ترجمه کتاب های «پیش از تولد» و «کودکی» در دست اقدام است که به زودی منتشر خواهد شد.

منبع:
https://news.razavi.ir/fa
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید