شگفتی های خلقت(زندگی مورچه ها)
۱۳۹۹-۱۰-۱۸

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\3.jpg

پدیدآور: ریحانه اکرمی

مشخصات نشر: مشهد: موسسه فرهنگی،­هنری و انتشاراتی ضریح آفتاب، 1390.

مشخصات ظاهری: ۱۲ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: ش 691 الف 595/79 ک

معرفی کتاب:

مورچه­ ها، موجودات بسیار ریزی هستند که همه ­ی شما حتما اون­ ها رو از نزدیک دیدین. مورچه­ ها با این­ که خیلی کوچولو هستن ولی دنیای بزرگی پُر از عجایب و شگفتی­ دارن. مثلا این­ که مورچه­ ها ب ه­صورت ایستاده، چرت میزنند و می­ خوابند. یا این­ که اون­ ها وقتی به هم می­ رسند مدتی مکث می ­کنند و بعد حرکت می کنند. میدونین چرا؟ چون اون­ ها با هم حرف می­ زنند و احوال ­پرسی می­ کنند؛ اما نه مثل ما آدم ­ها! اون­ ها شاخکهاشون رو تکون می­دن و با این کار امواجی رو پخش می­ کنن و از طریق این امواج با هم صحبت می ­کنن.

اگه میخواین راجع به این موجودات فسقلی، ولی پُر رمز و راز مطالب بیش­تری بدونین، می ­تونین کتاب « شگفتیهای خلقت(زندگی مورچه ­ها)» رو مطالعه کنین و بیش­تر به قدرت خدای مهربونمون پی ببرین.

مطالب کتاب، به زبان ساده و قابل فهم برای شما بچه ­های عزیز نوشته شده که خیلی جالبه و اطلاعات علمی شما رو بالا می ­بره. کتاب، تصویرهای خیلی قشنگ و بامزه ­ای هم داره که فهم مطالب رو براتون آسون ­تر می­ کنه.

کتاب « شگفتی های خلقت(زندگی مورچه ها)» مناسب گروه سنی «الف» و «ب« هست، یعنی شما بچه های پیش دبستانی و سال های اول دبستان می تونین مطالب این کتاب رو خیلی خوب بفهمین.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید