چرا خدا به فیل خرطوم داده است؟
۱۳۹۹-۱۰-۲۰

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\5.jpg

پدیدآور: غلامرضا حیدری­ ابهری

مشخصات نشر: قم: نشر جمال، 1391.

مشخصات ظاهری:12 ص. مصور( نگی)

شماره دیویی: 1 چ 951 ح 297/42 ک

معرفی کتاب:

اولین قدم اثبات وجود خدا برای کودک این است که  از دلایلی که برای کودک روشن و قابل فهم باشد، کمک بگیرید و خدا را از طریق صفاتش به کودک بشناسانید.

به خلقت آفریده­ های خدا اشاره کنیم و او را با عجایب آن­ ها آشنا سازیم. قدرت خداوند را در آفرینش مخلوقاتش در آسمان و زمین و دریاها به فرزندان خود نشان دهیم.

کودکان به حیوانات علاقه­ ی خاصی دارند و سوالات گوناگونی درباره­ ی آن­ ها به ذهن بچه ­ها خطور می­ کند. وظیفهی والدین این است که با حوصله و متناسب با سن کودک به پرسش ­های او پاسخ دهند.

ممکن است کودک شما درباره­ ی این­ که چرا فیل­ ها خرطوم دارند از شما سوال کرده باشد یا این سوال در ذهن او وجود داشته ­باشد. کتاب « چرا خدا به فیل خرطوم داده ­است؟» می­ تواند راهنمای شما در این زمینه باشد.

این کتاب، علاوه بر این­که اطلاعات خوبی درباره ی فیل­ ها به کودکان می ­دهد، باعث افزایش دقت، انس با طبیعت و پرورش روحیه­ ی علمی در کودکان می ­شود. از طرفی ایمان به خداوند مهربان در وجود کودک شما عمق یافته و دریافت ­های فطری او شکوفا می­ شود. کتاب در قالب داستان و با زبان بسیار ساده نگاشته شده ­است.

کتاب « چرا خدا به فیل خرطوم داده­ است؟» که به قلم غلامرضا حیدری ابهری به نگارش درآمده است، جلد اول از مجموعه کتاب « چرا خدا چنین کرد؟» است.

این کتاب مناسب گروه سنی « ب» و « ج» می باشد.

منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید