نماز گل سرخ
۱۳۹۹-۱۰-۲۵

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\16.jpg

پدیدآور: ناصر کشاورز؛ تصویرگر: ترانه نائینی

مشخصات نشر: مشهد: آستان قدس رضوی، به ­نشر، 1392.

مشخصات ظاهری: 12 ص. : مصور( رنگی)

شماره دیویی: 641 ن 130 ک

معرفی کتاب:

آموزش نماز برای کودکان با روش‌های متنوع و مختلفی مانند استفاده از شعر، قصه و تصاویر جذاب امکان‌پذیر است. استفاده از روش صحیح می‌تواند نماز را در ذهن کودکان ملکه کند.

روش های مختلفی برای آشنا کردن کودکان با این فریضه ی الهی وجود دارد. بهترین روش برای جذب کودکان به نماز خواندن استفاده از شعر و قصه و تصاویر جذاب در این خصوص است و برای تحقق این هدف می‌توان از شیوه‌های خلاقانه دیگری نیز بهره جست.

کتاب « نماز گل سرخ» از جمله کتاب هایی است که نویسنده در آن سعی کرده با استفاده از زبان قصه، کودکان را با نماز بهتر و آسان تر آشنا کند.

در این کتاب، «مریم»، دختر بچه ­ای است که تا چند وقت دیگر به سن تکلیف می ­رسد. یک روز، مریم، گل قرمز زیبایی را در صحرا می­ بیند که مانند گل، ریشه ندارد. گل سرخ از مریم با کمک گل قرمز به سفری خیالی در آسمان­ ها می ­رود. او در این سفر، چهارده ستاره می­ بیند. ستاره ­ی نورانی­ تر کتاب خدا را به او می ­دهد تا او راحت­تر ریشه ­اش را پیدا کند. ستاره ­های دیگر نیز ....

در این داستان اتفاقات جالبی برای مریم و ستاره ­ها می ­افتد که جالب و شنیدنی است. اگر می­ خواهید با مریم کوچولوی قصه ­ی ما توی این سفر همراه باشید، می­ توانید کتاب « نماز گل سرخ» رو بخوانید.

این کتاب، تصویرهای قشنگی دارد  و داستانی خواندنی را در مورد «نماز» بیان می ­کند.

کتاب « نماز گل سرخ» مناسب گروه سنی « ب» است یعنی بچه های سال های اول دبستان به راحتی می توانند مطالب این کتاب را درک کنند و لذت ببرند.

برچسب‌ها:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید