شعرهایی درباره روزه
۱۳۹۹-۱۰-۲۹

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\19.jpg

پدیدآور: مریم اسلامی؛ تصویرگر: مامک رزمگیر

مشخصات نشر: تهران: قدیانی، 1393.

مشخصات ظاهری: مصور ( رنگی)

شماره دیویی: 1393 م 528 الف 1 فا 8 ک

معرفی کتاب:

روایت ­های دینی نشان می­ دهند که ائمه معصومین نسبت به یادگیری مسائل دینی به ­خصوص روزه گرفتن در سنین کودکی اهمیت بسیار می ­دادند و معتقد بودند که آموزش به فرزندان در خردسالی مانند نقش روی سنگ هیچ ­وقت پاک نمی­ شود، بر همین اساس لازم است که از دوران خردسالی فرزندتان را به روزه گرفتن تشویق کنید.

یکی از راه­ های آموزش مفاهیم روزه به کودک، استفاده از کتاب است. از طرفی، برای گروه خردسال و کودک، استفاده از زبان آهنگین و شعر تاثیر بیش­تری در یادگیری آن­ ها دارد.

کتاب « شعرهایی درباره روزه» از جمله کتاب­ هایی است که در زمینه ­ی آموزش روزه ­داری برای گروه سنی خردسال و کودک  به رشته­ ی تحریر درآمده است.

 کتاب « شعرهایی درباره روزه»، جلد هشتم از مجموعه کتاب­های «­ما کودکان مسلمان» است که هر جلد از کتاب­های این مجموعه، به موضوع خاصی اختصاص دارد و با توجه به آن، شاعر اشعاری را آورده تا کودکان را با آموزه ­های دینی پیوند دهد.

«رازداری»، «­خوش ­قولی»، «امانت داری»، «نیکی به پدر و مادر»، «راستگویی»، «شکرگزاری»، «پاکیزگی »،«مراقبت از خود»،« نماز»، «قرآن» و «حق همسایه»، عناوین سایر جلدهای این مجموعه هستند.

کتاب « شعرهایی درباره روزه» ، که سروده ی « مریم اسلامی» می باشد و « مامک رزمگیر» آن را تصویرگری نموده است، مناسب گروه سنی «ب» و «ج» است.

منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید