عنوان: آدم برفی
۱۳۹۹-۱۰-۳۰
کتاب حاضر مجموعه داستان‌هایی کوتاه با مضامین اخلاقی، اجتماعی و دینی است.
عنوان: آدم برفی

این کتاب شامل چندین «داستان کوتاه» با موضوعات خانوادگی، جبهه و جنگ، احترام به جانبازان جنگ تحمیلی، توسل به اهل‌بیت، اخلاق و معاشرت اجتماعی، دوران نوجوانی و افکار و خیالات نوجوانان، انجام وظایف شخصی، خانوادگی و اجتماعی، احترام به والدین و موضوعات دیگر اخلاقی و اجتماعی نقل شده است. هدف نویسنده انتقال مفاهیم اخلاقی خانوادگی و اجتماعی به نسل جوان می باشد.
کتاب شامل داستانهای کوتاه به شرح ذیل می باشد:
گودزیلا، ریحانه، مثل سرو، ای جانم مرتضی، ضریح آسمانی، روز تولد بابا، فوتبالیست، عروسک خیال، سکوت شب، خانه تکانی، مهر مثل مهربانی، همدلی، فیلمی مثل یخ، طلوع پاییز، باران،انار، آدم برفی
آدم برفی:
پسر هویچ را چپاند توی دماغ ننه برفی و خودش را ولو کرد روی برف و بربر نگاه کرد توی چشمهای ننه و بی محابا پرسید: چرا؟چرا؟ برای چه من باید دو سال از عمرم بروم سربازی و علاف شوم.
زغال چشم های ننه تر شد، خسته شده بود از این پا و آن پا کردن، شمشیر آفتاب، نای زانوی ننه را برده بود، برای همین سطل زغال را چپه کرد و نشست رویش و بیل را تکیه گاه پشت برفیش کرد و گفت: .....
شانه های ننه آب رفته بود، آفتاب در ستیغ آسمان می درخشید، ننه هویچ را پرتاب کرد بیرون، نفسش را تنگ کرده بود، هو کرد، باد در چنبره برفها پیچید و جای خالی غبغب زیر روسری ننه هویدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید