چرا خدا به زرافه گردن دراز داده است
۱۳۹۹-۱۱-۰۱

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\ش.jpg

پدیدآور: غلامرضا حیدری ابهری

مشخصات نشر: قم: نشر جمال، 1391.

مشخصات ظاهری: 12 ص. مصور( رنگی)

شماره دیویی: چ 951 ح297/42 ک

معرفی کتاب:

کودکان دائم در حال یادگیری و مشاهده ­ی محیط اطرافشان هستند و زمان حال را درک می­ کنند. آن­ها دوست دارند درباره ی محیط اطرافشان اطلاعات به­ دست آورند، به همین دلیل دائم سوال می ­پرسند. بچه­ ها فکر می­ کنند که والدین­شان پاسخ همه ­ی سوالات آن­ ها را می­ دانند، به همین دلیل از آن­ ها می ­پرسند. آن­ ها احساس می­ کنند که هر چیزی علتی دارد و آن­ ها می­ توانند با سوال پرسیدن به مسائل مختلف پی ببرند.

 از طرفی پاسخ ما به کودکان نیز باید صحیح و متناسب با سن کودک باشد و هم­چنین، مطلب را به طور عینی و با کمک تصویر، به او نشان دهیم تا کودک به شناخت صحیح برسد.

کتاب «­چرا خدا به زرافه گردن درازی داده­ است» از جمله کتاب­ هایی است که می ­تواند راهنمای شما در زمینه ­ی سوال­ های کودک درباره حیوانی مانند «زرافه» باشد.

این کتاب، از مجموعه ­ی 6 جلدی « چرا خدا چنین کرد؟» می ­باشد که هر جلد آن، در مورد ویژگی­ های خاص یک حیوان به زبان داستانی  نگاشته شده است.

زرافه، کبوتر، لا­ک­پشت، فیل، گاو و شتر حیواناتی هستند که در این 6 جلد در مورد آن­ ها اطلاعاتی به کودک داده­ می ­شود.

کتاب «­چرا خدا به زرافه گردن درازی داده ­است» مناسب گروه سنی « ب» و « ج» می باشد. این کتاب علاوه بر این که اطلاعات علمی کودکان را بالا می برد، به طور ضمنی کودک را با آفریدگار نیز آشنا می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید