مسابقه ی کوفته پزی
۱۳۹۹-۱۱-۱۳

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\mosabeghe-kooftepazi-400x500.jpg

پدیدآور: کلر ژوبرت

مشخصات نشر: مشهد: به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی*، کتاب های پروانه، 1395.

مشخصات ظاهری: 16 ص. مصور( رنگی)

شماره دیویی: 1395 م 59 ژ 590 ک

معرفی کتاب:

دم پنبه قابلمه ی کوچکش را برداشت و توی دشت راه افتاد. خیلی دلش می خواست در مسابقه ی کوفته پزی بچه های جنگل جایزه ببرد. نه جایزه ی بزرگ ترین کوفته که حتما مال بچه خرس ها می شد. نه جایزه ی کوچک ترین کوفته که حتما به مورچه ها می رسید. و نه حتی جایزه ی خوشگل ترین کوفته، چون کوفته اش کج و کوله شده بود. ولی شاید.....

آن چه خواندید شروع داستان « مسابقه ی کوفته پزی» است که توسط خانم « کلر ژوبرت» برای کودکان به نگارش درآمده و تصویرگری شده است.

کتاب « مسابقه ی کوفته پزی » روایت گر یک داستان شیرین و خواندنی است که کودک در آن به طور ضمنی با ارزش راست گویی و درستکاری آشنا می شود.

کتاب حاضر از سری کتاب های « داستان های تخیلی با مفهوم قرآنی» است که شخصیت های آن  را حیوانات تشکیل می دهند و بیان گر نکته ای قرآنی به کودک است.

 « تازه چه خبر»، «ماجرای سیب قرمز»، «کیک امانتی»، «که این طور»، «شلوپی»، «راز پاپاپا» و «آش آشتی کنان» نام سایر داستان‌های این مجموعه ی  هشت جلدی هستند.

در هریک از داستان های این مجموعه،  نویسنده تلاش کرده تا یکی از مفاهیم قرآنی را ترسیم و برای کودکان ملموس کند. به طوری که در پایان داستان، کودک را آمادۀ پذیرش نکته‌ی مورد اشاره‌ی داستان می کند و با طرح آیۀ قرآنی مورد نظر در پایان داستان، کودک با یک آیه قرآنی آشنا شده و کاربرد آن را به خوبی از خلال داستانی که طراحی شد، می‌آموزد.

کتاب « مسابقه ی کوفته پزی» مناسب گروه سنی « ب» می باشد.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید