که این طور!
۱۳۹۹-۱۱-۱۸

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\download (2).jpg

پدیدآور: کلر ژوبرت

مشخصات نشر: مشهد: به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی، کتاب های پروانه، 1395.

مشخصات ظاهری: 16 ص. مصور( رنگی)

شماره دیویی: 1395 ک59 ژ 590 ک

معرفی کتاب:

همه با تعجب به هم نگاه کردند، ولی چیزی نگفتند. گل سرخ ادامه داد: « از امروز به بعد، هر کس به درد من نمی خورد باید از این جا برود، فهمیدید؟»

همه شانه بالا انداختند و پچ پچ کنان پراکنده شدند. گل سرخ فریاد کشید: « کجا رفتید بی اجازه؟ یکی یکی بیایید بگویید به چه دردم می خورید. زود باشید ببینم!»

آن چه خواندید بخشی از کتاب « که این طور!» است. شخصیت ها در داستان این کتاب، موجودات زنده ی یک باغچه مثل زنبور، مگس، مورچه و ... هستند. در این میان، کرم خاکی نمی داند به چه دردی می خورد و به این خاطر، از باغچه بیرونش می کنند.

کتاب « که این طور!» از مجموعه کتاب « « یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» است. این مجموعه شامل 8 جلد کتاب مصور می باشد که توسط خانم « کلر ژوبرت» به نگارش درآمده و تنصویرگری شده است.

« تازه چه خبر»، «ماجرای سیب قرمز»، «کیک امانتی»، «مسابقه کوفته‌پزی»، «آش آشتی کنان»، «شلوپی» و «راز پاپاپا» « عناوین سایر جلدهای این مجموعه را تشکیل می دهند.

نویسنده در هر کدام از جلدهای این مجموعه تلاش کرده نکته ای قرآنی را در قالب داستان به بچه ها آموزش دهد. در پایان هر داستان نیز، آیه ای از قرآن که متناسب با مفهوم آموزش داده شده می باشد آورده شده است.

خواندن کتاب « که این طور!» به کودکان گروه سنی « ب» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید