خواندنی هایی از امام رضا(ع) از ولادت تا شهادت
۱۳۹۹-۱۱-۲۶

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\ر.jpg

پدیدآور: طاهر خوش؛ شاعر يحيي علوي‌فرد؛ گرافيست و صفحه‌آرا ياسر خليفه؛ ويراستار علي باباجاني

مشخصات نشر: قم: طاهر خوش، 1397.

مشخصات ظاهری: 32 ص. مصور( رنگی)

شماره راهنمای دیویی: خ 857 خ 297/957 ک

معرفی کتاب:

کتاب « خواندنی ­هایی از امام رضا(ع) از ولادت تا شهادت»، کتابکی درباره­ ی زندگانی هشتمین خورشید آسمان امامت، آقا علی­ بن­ موسی­ الرضا علیه­ السلام  است.

 این کتاب کوچک، با شیوه ­ی جدید و به زبان ساده و روان برای کودکان و نوجوانان نوشته ­شده است. در این کتاب، حکایت­ هایی از آن امام بزرگوار نیز ذکر شده ­است.

عناوین کتاب، به ­ترتیب شامل « نجمه، ستاره­ ی درخشان»، « نوزاد آسمانی»، « راز و نیاز مادر»، « ترس از مار»، « اذیت کردن ممنوع!»، « دستمزد کارگر»، « مهمان امام»، « احترام به پدر و مادر»، « او را نزن»، « مثل بوییدن گل»، « ماه بزرگ خدا»، « محرم و امام رضا(علیه ­السلام)»، « در خراسان»، « طلای نابِ ناب»، « اول نماز»، « فروتنی»، « دعای امام»، « با زبان دیگران»، « به ما نشان می­ دهند»، « گوهری در صدف»، « پاداش گریه بر اهل بیت(علیه­السلام)»، « ثواب زیارت مولای هشتم»، « از زبان غریب توس» و « حرف آخر» می ­باشد.

کتاب« خواندنی هایی از امام رضا(ع) از ولادت تا شهادت» ، جلد دهم از مجموعه­ ی « گل یاس» است که در 32 صفحه به چاپ رسیده و مصور می ­باشد.

در پایان برخی حکایت­ ها، دو بیت شعر، نیز آورده ­شده که مرتبط با حکایت ذکر­شده می ­باشد و بر لطافت بیان نویسنده می افزاید.

در انتهای کتاب، نیز منابع مورد استفاده برای نگارش کتاب، ذکر شده­ است.

خواندن کتاب « خواندنی هایی از امام رضا(ع) از ولادت تا شهادت» به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید