نیلو دوست ماه و ستاره ها
۱۳۹۹-۱۱-۲۷

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\download (1).jpg

پدیداور: زهرا خسروی؛ تصویرگر: فرشته منعمی

مشخصات نشر: تهران: کمال اندیشه تهران، 1395.

مشخصات ظاهری: 12 ص. : مصور( رنگی)

شماره دیویی: 983 ن 130 ک

معرفی کتاب:

کتاب « نیلو دوست ماه و ستاره ها» ، جلد سوم از مجموعه کتاب های مصور« لاکی» می باشد که توسط زهرا خسروی به نگارش درآمده است.

در داستان این کتاب، « نیلو» دختر بچه ای است که به تازگی صاحب یک برادر کوچولو شده است؛ اما او خیلی احساس تنهایی می کند چون فکر می کند که پدر و مادرش، نی نی کوچولو را بیش تر از او دوست دارند. او اصلا از به دنیا آمدن این نی نی، خوشحال نیست. اما اتفاقاتی برای « نیلو» می افتد که او به اشتباهش پی می برد.

در پایان داستان نیز، علاوه بر پازلی که از یکی از تصاویر کتاب تهیه شده، حدیثی از امام علی علیه السلام درباره خوش گمانی به دیگران زینت بخش کتاب است.

این مجموعه ی 10 جلدی متنوع و زیبا ، به بیان قصه های اخلاقی و تربیتی هدفدار از زبان حیوانات جنگل می پردازد.
وجه تمایز این مجموعه نسبت به دیگر مجموعه ها ، کلمات به کار رفته در متن داستان ها است که موجب گسترش دایره ی لغات کودک می شود . از طرف دیگر تصاویر بسیار زیبای آن باعث می شود که کودک ضمن انس با داستان ، خود را در فضای آن خواهد دید و بدین وسیله از پندهای این قصه ها ، درس های گرانبهایی می گیرد .

« لاکی در یک روز خوب» ، « تپلی به موقع می خوابه» ، « پیلی به حمام می رود» ، « نونو ماهی کوچولو» ، « زیبو زنبور پر تلاش» ، « دوکی قدر نشناس» ، « رابی و گرگ های ناقلا» ، « سنجو پشیمان می شود» و « پینگو پنگوئن امانت دار» عناوین سایر جلدهای مجموعه کتاب های « لاکی» هستند.

خواندن کتاب « نیلو دوست ماه و ستاره ها» برای کودکان گروه سنی « الف» و « ب» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید