دو دوست، قهر و آشتي
۱۳۹۹-۱۱-۲۸

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\م.png

پدیدآور: ابوالفضل هادي‌ منش؛ تصويرگر: حميد علي محمدي؛ طرح و اجرا: گروه هنري گرافيک برتر

مشخصات نشر: قم: حدیث نینوا، 1394.

مشخصات ظاهری: 12 ص. : مصور( رنگی)

شماره راهنمای دیویی: د 173 ه 297/9553 ک

معرفی کتاب:

کتاب «­دو دوست، قهر و آشتی»، جلد یازدهم از مجموعه کتاب «­شهر آسمانی» است که توسط «­ابوالفضل هادی ­منش»، برای کودکان گروه سنی «­ب» و «­ج» به رشته­ ی تحریر درآمده­ و توسط «­حمید علی­ محمدی» تصویرگری شده­ است.

کتاب حاضر، که برگرفته از جلد دوم اصول کافی است، کودکان را با نمونه ­ای از رفتار و برخورد امام صادق­ علیه السلام با مسائل اخلاقی و اجتماعی آشنا می ­کند.

کتاب« ­دو دوست، قهر و آشتی»،  ، در قالب داستان و با زبان ساده و کودکانه، ماجرای دو دوست را روایت می­ کند که به­ خاطر انجام معامله ­ای، با یکدیگر مشاجره می ­نمایند. پیرمرد همسایه، زمانی که سر­ و ­صدای آن­ دو را می­ شنود، به آن ­ها می­ گوید شما از یاران و نزدیکان امام صادق­ علیه السلام هستید و خوب نیست که با هم دعوا کنید. بهتر است نزد امام علیه السلام بروید تا او مشکل شما را حل کند.

مجموعه ی 11 جلدی «­شهر آسمانی»، شامل برگزیده ­ای از مجموعه داستان ­های اخلاق اجتماعی است که برگرفته از سیره ی اهل ­بیت علیهم ­السلام است.

« همسفران پیامبر (­ص)»، « ­سکه­ های بابرکت»، « دو شریک»، «­ بدرقه­ ی دوست»، « ­ثروتمند و فقیر»، « ­پایان دوستی»، «­غریبه ­ای در شهر»، « دوست گناهکار»، « ­مرواریدهای درخشان»، « ­قول پیامبر (­ص)»  و «­ سکه­ های طلا»، عناوین سایر جلدهای مجموعه کتاب «­شهر آسمانی» را تشکیل می ­دهند.

خواندن کتاب «­دو دوست، قهر و آشتی»، به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید