کودک خندان: امام صادق عليه ‌السلام
۱۳۹۹-۱۱-۲۹

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\بز.jpg

‏پدیدآور: ابوالفضل هادی ‌منش؛ تصويرگر الهه ارکيا

مشخصات نشر: قم: حديث نينوا، 1391.

مشخصات ظاهری: 12 ص. : مصور( رنگی)

شماره راهنمای دیویی: ک 173 ه 297/9553 ک

معرفی کتاب:

شب بود. به در خانه رسید. در زد. اطراف خود را نگاهی انداخت. نمی خواست کسی او را اطراف خانه ی امام باقر علیه ­السلام ببیند.

کمی ترسید. اگر کسی او را می­دید حتما به خلیفه خبر می داد.

دوباره در زد. لولای در صدایی کرد و در باز شد. امام را دید.

آن ­چه خواندید شروع کتاب «­کودک خندان: امام صادق علیه السلام» است که توسط «­ابوالفضل هادی منش»، نگارش شده­ و «­فرشته ارکیا»، آن را تصویرگری کرده است.

کتاب حاضر، در قالب داستان و با بیان شیوا و روان، نمایی از کودکی ششمین پیشوای شیعیان، امام جعفر صادق علیه السلام را در ذهن کودکان، به تصویر می کشد تا هر­چه بهتر با این امام همام آشنا و مانوس شوند.

 داستان کتاب ، برگرفته از جلد 47 کتاب شریف «­بحار ­الانوار»، تالیف محمد­باقر مجلسی است. در این داستان شخصی به نام « ­محمد»، که از دانشمندان و دوست داران امام محمد­باقر علیه السلام است به دیدار ایشان می رود تا پاسخی برای پرسش های زیادی که در ذهن دارد پیدا کند. امام باقر (­ع) به محمد می گوید می تواند از کودک او سوال کند و محمد در کمال تعجب و ناباوری، 4 پاسخ در مقابل یک سوال، دریافت می کند.

در این داستان، کودکان به خوبی با  گوشه ­ای از علم و دانش خدادادی امام جعفر صادق علیه السلام، در حالی که کودکی بیش نبودند، آشنا می شوند.

کتاب « کودک خندان: امام صادق علیه السلام»، جلد هشتم از مجموعه کتاب های مصور «­کودکان آسمانی» است که در 12 صفحه به چاپ رسیده است.

خواندن کتاب « کودک خندان: امام صادق علیه السلام» برای کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید