ارزش وقت، استفاده ي درست از وقت
۱۳۹۹-۱۱-۳۰

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\ذ.jpg

پدیدآور: ابوالفضل هادي ‌منش؛ تصويرگر: حميد علي محمدي؛ طرح و اجرا: گروه هنري گرافيک برتر

مشخصات نشر: قم: حديث نينوا، 1394.

مشخصات ظاهری: 12 ص. : مصور( رنگی)

شماره راهنمای دیویی: الف 173 ه 9553/297 ک

معرفی کتاب:

کتاب « ­ارزش وقت، استفاده ی درست از وقت»، جلد یازدهم از مجموعه کتاب «­بچه ­های آسمانی» است که توسط «­ابوالفضل هادی ­منش»، برای کودکان گروه سنی «­ب» و «­ج» به رشته ی تحریر درآمده­ و توسط «­حمید علی محمدی» تصویرگری شده ­است.

کتاب حاضر، که برگرفته از جلد دوم «­بحار­الانوار« است، کودکان را با نمونه ­ای از رفتار و برخورد امام صادق­ علیه السلام با مسائل اخلاقی و فردی آشنا می کند.

کتاب مذکور، در قالب داستان و با زبان ساده و روان، استفاده ی درست از وقت را در قالب داستانی از زندگانی امام صادق علیه السلام، به کودکان نشان می دهد.

کتاب « ­ارزش وقت، استفاده ی درست از وقت»، ، ماجرای پیرمردی به نام «­عُنوان بَصری»، را روایت می کند که علم زیادی دارد و دو بار، نزد امام صادق (ع) می رود و سوالاتش را می پرسد و امام علیه السلام با صبر و حوصله آن ها را پاسخ می دهند، اما پیرمرد، بعد از تمام شدن سوالاتش، معطل می کند و بی جهت وقت امام علیه السلام را می گیرد.

مجموعه ی 11 جلدی و مصور «­شهر آسمانی»، شامل برگزیده ای از مجموعه داستان های اخلاق اجتماعی است که برگرفته از سیره ی اهل بیت علیهم السلام است.

«­ ثروت زیاد»، «­مسابقه»، « ­پند سودمند»، «­ وظیفه ی مسلمانان»، « ­درس پاکیزگی»، «­ کودکان شاد»، « ­دستور اسلام»، «­ارزش کار»، «­ گربه ی سفید»، «­ پند مهربونی» و « ­میوه ی نیمه خورده»، عناوین سایر جلدهای این مجموعه را تشکیل می دهند.

خواندن کتاب « ­ارزش وقت، استفاده ی درست از وقت»، به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید