شیرین ترین دیدار و پنج قصه ی دیگر
۱۳۹۹-۱۱-۳۰

Description: C:\Users\Administrator\Desktop\ر.jpg

پدیدآور: محمود پور­وهاب؛ تصویرگر: حمیدرضا بیدقی

مشخصات نشر: تهران: محراب قلم، 1387.

مشخصات ظاهری: 24 ص. : مصور( رنگی)

شماره راهنمای دیویی: 974 ش 297/68ک

معرفی کتاب:

کتاب «­شیرین ترین دیدار و پنج قصه ی دیگر» که به قلم «­محمود پوروهاب» به نگارش درآمده، جلد پنجم از مجموعه کتاب های مصور «­قصه های خیلی قشنگ» است. 

کتاب حاضر، شامل 6 داستان کوتاه با عناوین « ­بیمار»­، «­ تقاضایت را بنویس»­، «­ کسی که به تو دل بسته­ است»­، «­ بوی غذای خوشمزه»­، «­حالا که فقیر شده ­ام» و «­شیرین ­ترین دیدار» می ­باشد که نام کتاب نیز برگرفته از آخرین داستان کتاب است.

داستان­های کتاب « شیرین ترین دیدار و پنج قصه ی دیگر»، با موضوع کمک به نیازمندان است که هریک گوشه ­ای از رفتار و سیره ی ائمه ی اطهار علیهم­ السلام را برای کودکان به تصویر می کشند.

 داستان اول با عنوان «­بیمار»­، روایت گر رفتار پیامبر صلوات الله علیه با مرد بیماری است که مهمان ایشان می شود. داستان دوم و سوم کتاب، مربوط به سیره و منش امام حسین علیه ­السلام در برخورد با نیازمندان و فقرا است. داستان چهارم به اطعام فقیران توسط امام سجاد علیه السلام اشاره دارد.  پنجمین داستان، برخورد بزرگوارانه ی امام محمدباقرعلیه السلام با فرد فقیری به­نام «­اسود» را به تصویر می کشد  و آخرین داستان کتاب، نیز حکایت از علم غیب امام حسن عسکری علیه السلام و کمک به نیازمندان است.

خواندن کتاب « شیرین ترین دیدار و پنج قصه ی دیگر» به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» توصیه می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید