گل همیشه بهار
۱۴۰۰-۰۱-۰۷

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\ر.jpg

پدیدآور: مجید محبوبی؛ تصویرگر منصوره مجیدی.

مشخصات نشر: قم: موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، 1392.

شماره راهنمای دیویی: گ 295 م 297/953 ک

معرفی کتاب:

یکی بود یکی نبود. زیر گنبد کبود، شهر قشنگی بود. شهر خوش آب و هوا، شهر سبز و باصفا. شهر مردان خدا، شهر خیبر و قُبا. شهرِ «­مدینة­النبی (ص)­»­­، شهر حسین­ بن­ علی (­ع).

روزگار خوبی بود آن روزگار؛ مثل روزهای اول بهار. روزگاری که هنوز، زنده بود پیامبر خدا.

سومین روز ماه شعبان بود. همه­ جا پر از بوی گل و ریحان بود. صدای شادی از شهر به گوش می­ رسید، کودکی به سوی مسجد پیامبر می ­دوید. مردی از کودک پرسید: «­بگو چه خبر شده است؟» کودک جواب داد: «­خدا به پیامبر نوه ­ای داده ­است. دختر پیامبر، گل ­پسری زاده ­است ....

آ­ن­ چه خواندید قسمتی از شروع کتاب «­گل همیشه بهار» است که در قالب داستان، مهم ­ترین وقایع زندگی امام حسین علیه السلام سومین امام شیعیان را به تصویر می­ کشد. 

شروع داستان با به تصویر کشیدن ولادت امام حسین علیه السلام در شهر مدینه می باشد، شهری که پیامبر مهربانی ها بعد از سال ها تحمل سختی توانست حکومتی اسلامی را پایه گذاری کند.

از ویژگی­ های خوب کتاب­ «گل همیشه بهار» ، بهره­ گیری از زبان شیرین داستان است که باعث ایجاد انگیزه برای ادامه­ ی مطالعه و خواندن ، در کودکان می­ شود. هم­ چنین، تصاویر زیبا و متناسب با متن نیز، بر جذابیت کتاب، افزوده ­است.

کتاب«­گل همیشه بهار» ، که برای گروه سنی «­ب» و «­ج» مناسب می­ باشد، به قلم «­مجید محبوبی»­، به نگارش درآمده و توسط منصوره مجیدی تصویرگری شده ­است.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید