تدارک مفصل سازمان کتابخانه ها، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برای ماه رمضان؛
۱۴۰۰-۰۱-۲۴
 بهارانه کتابخانه ها و موزه های حرم در ماه بهار قرآن
تدارک مفصل سازمان کتابخانه ها، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برای ماه رمضان؛

 

 بهارانه کتابخانه ها و موزه های حرم در ماه بهار قرآن/ راه اندازی پایگاه تخصصی ماه رمضان در کتابخانه دیجیتال

سازمان کتابخانه ها، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی همانند سنوات گذشته با برنامه های فرهنگی متعددی به استقبال ماه رمضان، ماه بهار قرآن می رود.

به گزارش آستان نیوز، یکی از گنجینه های ارزشمند موزه قرآن و هدایای رهبری در این سازمان قرآنی منسوب به دست خط مولا امیرالمومنین(ع) و دیگر قرآن های خطی منسوب به ائمه معصوم(ع) است که در این ماه مبارک طی برنامه سه شنبه های فرهنگی معرفی خواهد شد.

اهدای کتاب به مراکز محروم و نیازمند به ویژه حاشیه شهر، برگزاری مسابقه قرآنی در دو سطح کودکان و نوجوانان ویژه ماه مبارک رمضان، برگزاری محفل انس با قرآن و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه هایی است که از سوی سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی برای مخاطبان پیش بینی شده است.

این سازمان همچنین بنا دارد برای تسهیل دسترسی مخاطبان کتابخانه دیجیتال به منابع مرتبط با محوریت ماه نزول قرآن، پایگاه تخصصی ماه مبارک رمضان را در کتابخانه دیجیتال فعال کند.

پاتوق فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز در این ایام با توليد محتوی صوتي با موضوع ماه رمضان و برکات این ماه، آن را با اعضای خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

برگزاری نمایشگاه های حضوری و مجازی با موضوع ماه مبارک در کتابخانه مرکزی و کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد و شهرستان ها نیز از دیگر برنامه هایی است که برای مخاطبان کتابخانه های این سازمان تدارک دیده شده است.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید