ضیافت الهی با کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک رمضان»
۱۴۰۰-۰۱-۲۹
نگاهی به یکی از پرمخاطب ترین محصولات به نشر
ضیافت الهی با کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک رمضان»

 

ماه رمضان فرصتی دوباره برای همراه شدن با مناجات‌های سحرگاهی است. فرصتی دیگر برای ترنم قرآن در لحظه‌های ناب و خدایی و زمزمه کردن دعای سحر و دمساز شدن با «یارب، یارب» شب زنده‌داران است.

 

ماه بهار قرآن، فرصتی بی بدیل برای اتصال به بارگاه کبرایی پروردگار است و دعای و ادعیه به عنوان عنصر متصل کننده انسان و یزدان پاک، نقش منحصر به فردی را ایفا می کند. انتشارات آستان قدس رضوی نیز در راستای وظایف و مسئولیت های خود، یکی از مهم ترین پایگاه های نشر مفاهیم دینی به شمار می آید و در این مسیر گام های ارزنده ای برداشته است.

به گزارش آستان نیوز، در میان صدها محصول «به نشر» این روزها کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک رمضان» مخاطبان زیادی دارد که در این مجال به معرفی این کتاب می پردازیم.

کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک رمضان» برگرفته از کتاب مفاتیح الجنان حاج شیخ عباس قمی، آداب چگونگی رهایی از حصار تن، تعلقات  و رنگ های دنیایی را برای تمامی مومنان و کسانی که دوست دارند، خانه دل خود را با مناجات‌های روح‌افزای ماه مبارک رمضان نورانی کنند، بیان می کند.

آنچه در این مجموعه آمده است، شامل مقام و منزلت ماه بهار قرآن، سوره های قرآنی قدر، عنکبوت، روم و دخان، اعمال مشترک و مخصوص ماه مبارک رمضان، اعمال شب های قدر، اعمال دهه آخر ماه مبارک رمضان و اعمال شب و روز عید سعید فطر که در راستای گسترش خدمات رسانی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج در قالب منتخب «ادعیه و اعمال ماه مبارک رمضان» منتشر شده است.

«ادعیه و اعمال ماه مبارک رمضان» در شمارگان  3 هزار نسخه، قطع وزیری منتشر شده و در سایت فروش اینترنتی کتاب به‌نشر به آدرس www.behnashr.com  به علاقه‌مندان عرضه می شود.

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید