کتاب «ادعیه و اعمال ماه های مبارک شوال، ذی القعده و ذی الحجه»
۱۴۰۰-۰۲-۲۴
توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.
کتاب «ادعیه و اعمال ماه های مبارک شوال، ذی القعده و ذی الحجه»

 

توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، «ادعیه و اعمال ماه های مبارک شوال، ذی القعده و ذی الحجه» منتشر شد.

 به گزارش آستان نیوز، شوال المکرم دهمین ماه از ماه های قمری در گاه شماری اسلامی به شمار می رود که روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) ناظر به این است که نامیده شدن این ماه به شوال به جهت از بین رفتن گناهان مومنان در این ماه است.

شوال نخستین ماه از ماه های حج است،در این ماه خداوند بندگان خویش را به سوی خود فرا می خواند و آنان نیز با گوش جان ندای او را شنیده و به سوی او از نقاط دور و نزدیک به حرکت در می آیند.

 

همزمان با پایان یافتن ماه رمضان و فرارسیدن ماه شوال، برای بهره مندی و استفاده بیشتر مردم از این ماه با برکت و اعمال و فضیلت‌های آن، به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) کتاب «ادعیه و اعمال ماه های مبارک شوال،ذی القعده و ذی الحجه» به انضمام دعای عرفه برگرفته از کتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی را چاپ و منتشر کرده است.

 

این اثر در 4 فصل به بیان آداب و اعمال مشترک و مخصوص ماه های شوال، ذی القعده و ذی الحجه، فضلیت،دعاها، روز شمار مهم ترین مناسبت ها و آداب این ماه های قمری می پردازد.

این اثر در قطع جیبی  و224 صفحه منتشر شده و در فروشگاه های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی ) در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید